شناسه خبر : 64761
یکشنبه 04 فروردين 1398 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین بنیاد در فکر نجات بیمه و بانک دی!

جانباز- اگر تمام جانبازان یک صدا بگویند بیمه دی نمیتواند پشتیبانی کند و تا الان خیلی ضعیف بوده و هست و اگر این جماعت شب روز بنویسند و داد بزنند فایده ای ندارد و بنیاد چون مسئولینش قبلا در تاسیس بیمه دی و بانک دی صرفا منافع اقتصادی وبنگاهداری را مد نظر دارند قبول نمی کنند بیمه دی ناکارامد هست.

 واقعا" اگر به تعریف و تمجید حاج آقای شهیدی توجه بفرمایند متوجه عرایض حقیر می شوید. این عزیزان به نوعی وامدار و از نظر اخلاقی بدهکار دی هستند. تنها دغدغه مسئولین بنیاد نجات این بیمه دی و بانک دی از ورشکستگی است. تمام هم و غم این عزیزان سرپا نگهداشتن این بنگاه های اقتصادی وابسته به خودشان است نه بهبود جسمی من و شما و سرپا نگه داشتن جانبازان. 
اینجا است که مجلس باید وارد عمل شود و اجازه ندهد بنیاد شهید بنگاهدار شرکت های اقتصادی شود و از اهداف سازمانی خود فاصله بگیرد.

 دوستان اگر من وشما هم جای این آقایان نشسته بودیم دقیقا این کار را می کردیم. چرا؟ برای اینکه جبران وام های بدون پشتوانه و برنگشته و رانت ها و...... البته از محل های صرفه جویی از درمان و هزینه های جانبی  که الان بیمه دی اجرا می کند شود. عزیزان شما فکر می کنید مسئولین خبر ندارند؟ خیر. این یک سیاست اعلامی ست. مگر می شود بنیاد خبردار نشود؟ شش ماهه 3 میلیون تومان فاکتور نسخه یک جانباز که یک میلیون و پانصد می گیرد پرداخت نشده!

 تنها راه نجات بنیاد شهید وخلاص شدن مدیران زحمت کش آن که امروز سکاندار هستند، فارغ شدن از کار بنگاهداری ست و نگاه به سیاست ها و اساسنامه تاسیس بنیاد شهید است و واگذاری در قالب اصل 44 به بخش خصوصی آنجاست که شهیدی ها وسایر مدیران در طرف جانبازان و مطالبه گر خواهند شد وتمام دغدغه ها انجام وظایف سازمانی مصوب می شود.

 هرچند با این کار شاید انگیزه بعضی از مدیران کم بشود ونتوانند جزو هیئت مدیره ها وحق جلسات وپورسانت های احتمالی و حقوق های کمکی بشوند که البته در آن شرایط مدیران جهادی جایگزین مدیران رانتی و منفعت طلب خواهند شد که با این اوضاع و احوال کار سختی است اتفاق بیفتد. چرا که 40 سال است اقتصاد کشور گروگان این طیف است و چون حرف پول است، مدیران جهادی هم بعد از ورود و برخورد هضم شده اند و تبدیل به مدل آنها شده اند و این داستان تمامی ندارد!

خدا همه ما را عاقبت بخیر بفرماید. سال نو دوستانم مبارک. طاعات و عبادات مقبول حق.  به امید ظهور آقایمان امام زمان ععج

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حضرت امام ره فرمودند:نگذاریدانقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیافتد! ایشان،خطاب به چه کسانی فرمودند؟!به انقلابیون واقعی،،،نه انقلابی نماها !!!پس،وقت آن رسیده که انقلابیون واقعی و پیروخط امام بپاخیزند،وانقلابی نماها را محوکنندتاروح خمینی کبیرآرام گیرد!!!!!...بسم الله.
سلام به نظرمامتولیان درمانی ومسوولین بیمه دی بایداستعفاءدهند وصادقانه بگنداینکاره نیستیم.ماراهرچه زودتربه بیمه ایران منتقل کنندتاهمه ماازاین وضعیت اسف باردرمانی خلاص ورهاشویم جزاین راهکاری نیست..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi