شناسه خبر : 64762
یکشنبه 04 فروردين 1398 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی شهید حیدر احمدی

شهید حیدر احمدی: راه برای رسیدن به قبله اول مسلمین باز خواهد شد

شهید حیدر احمدی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه اگر صبر و مقاومت پیشه کنید و پیوسته پرهیزگار باشید کافران بر ما مسلط نخواهند شد عنوان کرد: راه برای رسیدن به قبله اول مسلمین باز خواهد شد.

 

شهید حیدر احمدی: راه برای رسیدن به قبله اول مسلمین باز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

 

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

 

تبرک لحظاتمان با شهید حیدر احمدی:

 

شهید حیدر احمدی در تاریخ 5 تیر 24 در شهر بهار روستای مهاجران چشم به جهان گشود. وی از طرف بسیج به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید حیدر احمدی در تاریخ 27 شهریور 65 در شهر کامیاران توسط عناصر ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای مهاجران آرام گرفته است.

 

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید حیدر احمدی است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شد شهیدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

 

با سلام بر امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام امت، این قلب تپنده مسلمین و مستضعفین جهان و با درود بر شهیدان انقلاب اسلامی که خداوند این سعادت را به آنها داده است تا پرچم اسلام را در جهان به اهتزار در آورند و با دشمنان خدا بجنگند.

 

وظیفه هر فرد مسلمان آن است که در مقابل تجاوزات بیگانه از کشور و ناموس خود دفاع کند. از آنجایی که یک فرد شیعه مسلمان یافتن دفاع از اسلام عزیز را یک وظیفه شرعی می‌داند من نیز به جبهه‌های جنگ آمدم تا دست تمام غارتگران را سرزمین ایران کوتاه کنم، انشاالله.

 

ما با همت مسلمین جهان، دست خون‌آشامان غرب و شرق را از سر مسلمین کوتاه خواهیم کرد و راه را برای رسیدن به قبله اول مسلمین باز خواهیم کرد و مسیر برای زیارت امام حسین(ع) هموار خواهد شد.

 

اگر بخواهید یاد شهیدان را زنده کنید، فقط پشت سر امام و روحانیت مبارز حرکت کنید. پشت سر امام را خالی نکنید، مسجدها را خالی نگذارید و نهج‌البلاغه را زیاد مرور کنید، امر به معروف را فراموش نکنید و دختران را با حجاب تربیت کنید اگر صبر و مقاومت در این را پیشه کنید و پیوسته پرهیزگار باشید کافران بر ما مسلط نخواهند شد. در پایان اگر جنازه من به دست شما رسید در کنار شهیدان گلگون‌کفن مهاجران به خاک بسپارید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi