شناسه خبر : 64763
یکشنبه 04 فروردين 1398 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسداری از نظام، مهمترین هدف شهدا

پاسداری از نظام مهمترین هدف شهدا بود

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید 'محسن فرامرزی' شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: مردم و مسئولان وظیفه دارند تا در برابر فداکاری های خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود آورند.
وی افزود: تبیین و ترویج رشادت ها، فداکاری ها و انفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ادای احترام به مقام والای آنان و خانواده های شان است.
عباسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز پس از 40 سال مقاومت در برابر استکبار جهانی به پاس دلیری های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانسته روی پای خود بایستد و به خودکفایی در شاخص های مختلف توسعه ای دست یابد.
وی یادآور شد: عمل به وصیت امام خمینی (ره)، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقشه راه تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه پایدار است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز آحاد جامعه امنیت، عزت و اقتدار خود را مرهون تلاش های بی منت شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران می دانند و قدردان آنان هستند.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: جانفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باعث شد تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود به گونه ای که امروز هیچ قدرتی جرات مقابله با ایران را ندارد.
وی اظهار داشت: البته شهیدان با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند نقشه راه روشنی برای دستیابی به اهداف والای خود ترسیم کنند.
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: خدمات رسانی بی منت و سریع به خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کمترین اقدامی است که مسئولان و قشرهای مختلف می توانند برای آنان انجام دهند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون بر 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi