شناسه خبر : 64764
یکشنبه 04 فروردين 1398 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود خوزستان

فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود خوزستان منتشر شد

اهواز- ایرنا - فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود یادواره شهدای مدافع حرم در استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام مدافع حرم و سردار شهید جانمحمد علی ‌پور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خوزستان برگزار می شود.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام مدافع حرم در قالب شعر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ستم و تعدی ستمگران زمان از اهداف این جشنواره می باشند.
جوروند ضمن اشاره به شرایط کلی شرکت در این جشنواره اظهار داشت: هر شاعر می‌ تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
وی افزود: شرکت کنندگان می ‌توانند در همه قالب‌ های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و...) و نـو (نیمایی، سپید و...) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را حداکثر تا ٣٠ فروردین ماه ١٣٩٨ اعلام کرد و گفت: شاعران باید آثار خود را تایپ شده در محیط ورد با قلم بی زر B zar و اندازه ١٤ به دبیرخانه ارسال کنند و همچنین ذکر نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان، شهر محل سکونت، شماره تلفن و نشانی الکترونیکی شاعر در صفحه اول الزامی است.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره شهد شهود افزود: شرکت‌ کنندگان می ‌توانند از طریق پست الکترونیک به نشانی shahdeshohod.festival@gmail.com و یا از طریق وب سایت ww.sardarshahidalipour.ir آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
جوروند گفت: علاقه‌ مندان به شرکت در این جشنواره می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sardarshahidalipour.ir، پست الکترونیک shahdeshohod.festival@gmail.com ، اینستاگرام shahdeshohod_festival و یا با شماره تماس ٠٩١٦٥٩٠٥٩٤٣ دبیرخانه شهد شهود تماس حاصل کنند.
وی از همه شاعران کشور دعوت کرد تا آثار خود را با موضوعات شهدای مدافع حرم به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و گفت: همه شاعران و هنرمندان کشور می‌ توانند سروده ‌های خود را که حاصل مطالعه، تجربه‌ و خلاقیت که از پشتوانه فرهنگ اسلامی و ایرانی برخوردار است را به دبیرخانه ارسال کنند.
در جریان برگزاری یادواره سردار شهید جانمحمد علی پور در تالار اجتماعات فجر اهواز پوستر «جشنواره ملی شعر شهد و شهود» مردادماه سال گذشته با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi