شناسه خبر : 64775
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هوای سینمای دفاع مقدس را داشته باشید!

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تقویت سینمای دفاع مقدس باعث می‌شود که فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت به نسل امروزی منتقل شود و هنر می‌تواند این اثر را داشته باشد و مسؤولان باید بیش از پیش از ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس حمایت کنند.

 

تقویت سینمای دفاع مقدس  فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروزی منتقل می‌کند

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، هر ساله هنرمندان و بازیگران در ایام تعطیلات نوروزی همگام با زائران سرزمین‌نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند.

 

مریم سعادت در رابطه با حضور در مناطق عملیاتی، اظهار کرد: حضور در مناطق عملیاتی باعث می‌شود که با فرهنگ و روحیه شهدا آشنا شویم و بسیار زیبا است که امروز جوانان ما در مناطقی حضور پیدا می‌کنند که روزی شهدا در آن قدم می‌گذاشتند.

 

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت برگزاری جشنواره‌هایی در زمینه راهیان‌نور و دفاع مقدس، عنوان کرد: فعالیت چنین جشنواره‌هایی می‌تواند برای نسل آینده تاثیرگذار باشد.

 

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره‌هایی با موضوع دفاع مقدس نباید فقط به هفته دفاع مقدس خلاصه شود، بلکه باید این جشنواره‌ها در طول سال تداوم و فعال باشد.

 

سعادت عنوان کرد: تقویت سینما دفاع مقدس باعث می‌شود که فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت به نسل امروزی منتقل شود و هنر می‌تواند این اثر را داشته باشد و مسؤولان باید بیش از پیش از ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس حمایت کنند.

 

وی افزود: سینمای دفاع مقدس به دلیل اهمیت دفاع از آرمان‌ها، کیان‌ها، باورها، آب و خاک سرزمین شایان توجه است و باید سال به سال شاهد تولید فیلم‌های زیبا و خوب با موضوع دفاع مقدس باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi