شناسه خبر : 64784
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد آذربایجان به داد این فرزند شهید برسد

هنگامه امیراحمدی شاطرانلو. فرزند شهید مراغه - خدا تورا به روح شهدا به دادم برس. بچه هام از بی پولی ترک تحصیل کردند. مادر ندارم. وسایل خانه ام را تو یک مغازه گذاشتم، ماهی ۱۵۰ تومان اجاره میدم. خانه ندارم. به خدا به مشکلم نرسید هم خودمو هم بچه هام و خلاص می کنم. یک عمر بی پدری کشیدم!

بدهکارم از این و آن گرفتم، دادم بچه هام بخورند تا نمیرند. الان فراریم با ۴ تا بچه. بچه بزرگم را داشتند گرو می بردند طلبکارها!

تو دادگاه کارتمو نشان دادم ارفاق بدهند، قاضی به سرم داد کشید گفت بذار جیبت. این چیه؟ چطور هر اتفاقی می افته... از خون شهدا خجالت بکشید! شهید شده که شده!

کاش فرزند یک کارگر ساده بودم لااقل حقوق پدرم را می گرفتم نه اینکه معیشتی بنیاد را که نصف حقوق تامین اجتماعی هم نمیشه!

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
وای وای وای سرم ترکید خدا چرا این چه مملکت است که ما زندگی میکنیم آخه این فرزنده یک شهید است اگر پدر این بنده خدا سالم بود فرزندش باز ندار بود نه بخدا ای قاضی به خون شهید احترام بگذار جناب ریسی جلوع این افراد را بگیر والسلام
با سلام برادر بهرام حرف قاضی درستی؟ قاضی باید عدالت را اجرا کند حتی خود شهید هم باشد چون خود شهید برای اجرای حق و عدالت خون داده و شهید شده. ما ها نباید از خون شهید استفاده کنیم
فرزند شهید بعد از ازدواج حقوقش قطع میشه
همسر شهید با ازدواج مجدد و داشتن سرپرست و حقوق از محل کار خودش و همسرش، بازهم حقوقی دیگر بیش از حقوق یک کارمند تمام وقت دریافت می کند!
رزمنده وطن با داشتن 7سال سابقه جبهه محروم از حتی یک کمک معیشت !
اینها نمونه ای از عدالت در ایران است ؟!
شما با داشتن 4فرزند هنوز از بنیاد حقوق میگیرید بابت پدر شهیدتان؟دوست عزیز اگر پدر شما کارگر بود بعد از فوتشان 1ریال هم با توجه به شرایط جنابعالی به شما پرداخت نمیکردند
سلام.برادران.ازاین.برنامهادرایران.زیاد.داریم بععضی از اورگانهای دولتی اصلان.هیچ.ارزشی.برای.ماقاعل.نیستن.چه.فرقی.میکند ماهمه.ازیک.خانوادیم چه..شهدای.عزیزرزمنده.جانباز.ازاده.فرقی.نمیکند..کدام یکی.از.شما..به اداره.مراجعه کردید بهتان.جواب درست.حسابی.داده.باشندتاریخ.مصرف.ماگذشته واقعان.راست..میگن.رفتم بانک.گفتم.رزمندام.گفت.اقا.قدمت.روی.چشم.ولی این.موضع.مال.35سال.پیشه چرادولت.ازاون.موقع.برای.شماکاری.نکرده.میگم.نه.میخنده حالا.برادران.40سال.پیش.ما..جنگیدیم.بخاطردفاع.ازانقلاب.ازناموس.اب.وخاک.حالا.مسولین.میگن.اقایان.بیایدببینیم کی.گرسنه...یابی.سرپناه.نه.برادران.دیگه.از.این.خبرهانیست.
یکی.بنام.رزمنده.یاازاده.جانباز.یاشهدای.عزیز..اداره.بنام.انهاثبت.شدتا.هفت.پشت.بعدازریخت.پاش.یازندگی.اشرافی اقایان.چیزی.برای.مارزمنده.بدبخت.میماند.اون.موقع.ماهیانه.2000تومان.بهمان.دادن.دیگه.چه.میخوای.راست.میگن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi