شناسه خبر : 64787
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهیان نور، سفیران ارزش ها!

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان: جوانان حاضر در مناطق عملیاتی سفیران فرهنگ دفاع مقدس هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس و جوانان انقلابی سفیران ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس هستند.
 

جوانان حاضر در مناطق عملیاتی سفیران فرهنگ دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمد علی‌پور در جمع زائران سرزمین‌نور، اظهار کرد: زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس و جوانان انقلابی سفیران ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس هستند.

وی عنوان کرد: شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس هر آن چه را که در توان داشتند به میدان بردند تا پرچم بلند عاشورا و ارزش‌ها زمین نخورد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: جوانان امروز وظیفه دارند که این پرچم را به دست گیرند و فرهنگ ایثار، شهادت و گذشت را به آیندگان انتقال دهند.

علی‌پور عنوان کرد: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا بسیار مهم است اما کافی نیست، بلکه باید کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند به عنوان نسل انقلابی و پویا تحت عنوان افسران جنگ نرم گوش به فرمان ولایت فقیه باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi