شناسه خبر : 64788
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد

حضور اقشار متخصص بسیج در مناطق سیل زده

سردار غیب پرور برخی اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در خصوص سیل استان‌های گلستان و مازندران را تشریح کرد.

حضور اقشار متخصص بسیج در مناطق سیل زده شمال کشور

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات سازمان بسیج  مستضعفین در ارتباط با سیل روزهای اخیر استان‌های گلستان و مازندران اظهار داشت: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته با شروع بارندگی و سیلاب در استان های گلستان و مازندران سازمان بسیج به کمک هم وطنان عزیزمان شتافته است.

وی با بیان اینکه اولین محموله مواد غذایی و آشامیدنی در تاریخ دوم فرودین ماه به استان‌های مورد اشاره ارسال شده است، گفت: همزمان با این اتفاق سپاه‌های استانی سراسر کشور نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و سازمانی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اعلام شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه بنام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بلافاصله پس از فروکش کردن آب در منطقه کار بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی آسیب دیده آغاز خواهد شد نیاز به کمک‌های نقدی هم‌وطنان عزیزمان می‌باشد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اکنون باید از ارسال مواد مصرفی و فاسد شدنی به مناطق سیل‌زده پرهیز شود، بیان داشت: باید اقلامی جمع آوری و ارسال گردد که بتوان در مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اقشار متخصص بسیج به منظور خدمت رسانی آمادگی لازم را جهت حضور در مناطق سیل زده داشته و هر یک بر حسب نوع تخصص و تجربه خود سازماندهی شده و  اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه‌های جهادی از ابتدای این حادثه در مناطق مورد نیاز، گفت: ایجاد قرار گاه میدانی در منطقه آسیب دیده استان گلستان و فراخوانی مسئولین بسیج سازندگی استان‌ها جهت خدمت هر چه بهتر به آسیب دیدگان از دیگر اقدامات سازمان بسیج مستضعفین بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همچنین سازمان بسیج عشایری جهت خدمت رسانی به عشایر و روستاییان عزیز در شمال کشور کار ساماندهی و کمک را آغاز نموده است.

سردار غیب‌پرور گفت: تقسیم‌بندی استان‌های کشور برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی صورت پذیرفته که ۷ استان معین برای استان گلستان و ۵ استان معین برای استان مازندران در نظر گرفته شده است که نمایندگان آنها در منطقه مستقر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اسکان مردم سیل‌زده عنوان کرد: بخشی از مردم سیل‌زده هنوز در منازل خود اسکان دارند اما مناطق امنی را در اطراف این شهر و به ویژه گرگان در نظر گرفته‌ایم و برخی از مردم سیل‌زده را به آن مناطق برده‌ایم.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi