شناسه خبر : 64807
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستضعفین جهان در انتظار سربازان روح الله هستند

رزمنده دفاع مقدس نوشته است: مسلمین و مستضعفین جهان چشم انتظار سربازان روح الله هستند، خدایا! هرجا ندای مسلمی در بند به گوش می‌رسد این است که: «ای یاوران شرع مبین بشتابید که مستضعفین جهان در انتظار شمایند.

مسلمین و مستضعفین جهان در انتظار سربازان روح الله هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید مجتبی حسینی متولد 15 مردادماه سال 40 برای دفاع از کشور به جبهه های دفاع مقدس رفت. او در 24 فروردین 62 در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای امامزاده محمد به خاک سپرده شد. در ادامه وصیتنامه این شهید را می خوانید.

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سلاله پاک رسول الله، رهبر عزیز، نور چشم امت، امام عزیزمان، روح الله و با درود بیکران به روان پاک شهیدان اسلام به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای عاشورای ۷ تیر و با درود به شهیدان جبهه های خونین و جنوب وطن اسلامی و با سلام به رهروان طریقت الله؛ ارتشیان، پاسداران و بسجیان این رادمردان و مریدان روح انسان و این سنگر نشینان اسلام عزیز که با ندای «الله اکبر» خود زندگی را بر مستکبران حرام کرده اند.

ای زمان، تو شاهد باش و ای تاریخ، تو بنویس؛ هرچند که تو توان جلوه دادن این رادمردی ها و ایثارگری ها را نداری. ما پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین قطره ی خون و تا آخرین نفس در راه اعتلای اسلام عزیز و اجرای فرامین امام کبیرمان از پای نخواهیم نشست.

من آگاهانه و از روی یقین به این راه آمدم و تا آخرین لحظه در راه این هدف مبارزه خواهم کرد. باشد که انشاالله این اعمال کوچک من موجب شود تا شاید خداوند منان از گناهان من درگذرد و مرا به سوی خود خواند. ان شاالله.

وصیتم به شما عمل به اوامر امام است/ انتقام خود را از مرتجعین منطقه می گیریم

من به شما امت حزب الله وصیت می کنم که هیچ گاه اعمال خلاف اسلام پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) انجام ندهید و اوامر أمام کبیرمان را به گوش جان اجرا کنید. من بسیار مسرورم از اینکه لیاقت داشته ام تا به این راه قدم گذارم.

خدایا! مرا ببخش و مرا به آن چه خودت می خواهی، سوق ده.

امت حزب الله، قدر این امام عزیز را بدانید. حال که این چند سطر را مینگارم، چند روزی بیش به آغاز عملیات باقی نمانده که امیدوارم برادرانم با توکل به خداوند و یاری آقا امام زمان (عج) رهبری امام عزیز این دشمن اسلام و مسلمین صدام کافر را در زباله دانی تاریخ افکنند و مرتجعین منطقه بدانند که دیگر کارشان تمام است و بدانند که روزی از آنها نیز انتقام سختی خواهیم گرفت. ان شاالله. هر چند آنها با آتشی که خود افروخته اند، خواهند سوخت.

مسلمین و مستضعفین جهان در انتظار سربازان روح الله هستند

خدایا! مسلمین و مستضعفین جهان چشم انتظار سربازان روح الله هستند، خدایا! هرجا ندای مسلمی در بند به گوش می رسد این است که: «ای یاوران شرع مبین بشتابید که مستضعفین جهان در انتظار شمایند. ای جان بر کفان سپاه اسلام، بشتابید که کربلا و قدس در انتظار روزی است که در جهان اثری از کفر و شرک و نفاق نباشد.» و تو ای منافق بزدل، بدان که هر کوی و برزن شهرهایمان از خون عزیزانی رنگین است که با دست تو به خون پاک شان غلتیده اند؛ ولی بدان که تو نیز نابوده گشته ای و به زودی بنیانی را که نداری به نیستی خواهیم سپرد. ان شاالله.

خدایا! اگر من لایق این فیض عظمای شهادت بودم به خانواده ام صبر و طریق پیمودن راهم را عطا بفرما و اگر من به این درجه رسیدم، مرا در امامزاده محمد دفن کنید.

به یاد شهیدان کربلاهای هویزه و خونین شهر و شهر به موشک بسته شده دزفول و تمام شهرهای مناطق جنگی وطنمان و به یاد شهیدان کوچه ها و خیابان های رنگین از خون جوانان مان، این سطور را به پایان می برم. در خاتمه از خانواده و کلیه برادران سپاه و بسیج و همه برادران میخواهم که مرا حلال کنند؛ چون من خیلی اشتباه کرده ام. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزای، رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi