شناسه خبر : 64809
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با ایثارگران در جامعه ترویج داده شود

مدیرکل بنیاد شهید کردستان با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
دیدار با ایثارگران در جامعه ترویج داده شود
 

به گزارش «ایثار»، رضا نجفی در دیدار با چهار خانواده شهید استان و همچنین «صلاح سعیدپور» جانباز 70 درصدی و قهرمان شنای مریوان، با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهدای گرانقدر جان خود را برای ایجاد امنیت و آسایش این مرز و بوم فدا کردند و در این ماموریت الهی پیروز میدان شدند.
مدیر کل بنیاد کردستان بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با صبر و مقاومت مثال زدنی خود نشان داند که ادامه دهنده راه شهدا هستند. فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود. احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
وی عنوان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای ما یادآوری می‌کند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi