شناسه خبر : 64812
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فساد اداری و بودجه های پرت شده!

ناشناس- موضوع فساد اداری هنوز وجود دارد و میتوان گفت وضعیت نسبت به 6 سال گذشته به مراتب بدتر شده فقط مردم با تغییر رییس قوه قضاییه امیدوار شدند تا مبارزه با فساد اداری که به مثابه بدترین جنایت ها و خیانت ها به دین و میهن و مردم تبدیل گردیده به طور انقلابی و منسجم توسط نیروهای مومن و وفادار بر اساس مجوزهای صادره از سوی رهبر معظم انقلاب بدون هرگونه انعطاف و تخفیف در مجازات ها با اتهام اقدام بر علیه انسانیت و ضدیت با بشریت تحقق یابد.

 ثروت های انبوه کشور را اختلاس کردند و برای گم کردن رد و نشان می گویند نظام اسلامی ثروت مردم را در کشورهای جنگ زده حامی مقاومت خرج کرده است لیکن در حقیقت از تمام بودجه تصویب شده به جرات میتوان گفت حدود 50 درصد در محل تعیین شده هزینه می شود و مابقی بودجه حیف و میل می شود.

 اثبات حیف و میل بودجه را میتوان در ارقام تورم و نتیجه عملکردها به طور عینی مشاهده کرد. مردم میدانند امور اداری به وسیله پارتی و استثناهای موجود در نظرات سیاسی مدیران انجام می شوند یعنی هرگونه کارشناسی میبایست هزینه حداقل حدود 5 درصد به جیب کارشناس مربوطه واریز کند. حدود 30 درصد سود برای واگذاری امور به بخش خصوصی هدر می رود و معمولا 15 درصد نیز پرت هزینه در کلیه امور مجاز و محاسبه می شود.

  فسادهای فراوانی در قالب اصل خصوصی سازی که تقلید از سیاست های انگلستان بوده به شرط نظارت قدرتمند امکانپذیر و بسیار مفید است در حالیکه انگلستان با نظارت قدرتمند در این سیاست موفق بوده اما در مملکت خودمان واگذاری ها به بخش خصوصی به طور عمده غلط و فاقد نظارت لازم است.

 بنابراین خصوصی سازی به جای تقویت اقتصاد موجب بروز خسارت ها به اقتصاد جامعه و معیشت مردم شدند که با کمی تفکر میتوانیم در این رهگذر غمخوار رهبر عزیزمان باشیم که در اثر اطلاع از وجود چنین حیف و میل ها و بی توجهی آن عده از مسئولین مربوطه به راهکارها و درمان های تجویز شده است ضمن آگاهی بخشی سیاسی به مردم برای تحقق رهنمودهای رهبر عزیزمان با مطالبه همگانی از رییس محترم و انقلابی قوه قضاییه با حداکثر نیرو برای بسیج پاکسازی اقتصاد همچون جهاد و ایثار در دفاع مقدس مبارزه و تلاش کنیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi