شناسه خبر : 64820
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهن کجی هنرمندان و ورزشکاران به

اقدام چندش آور پرویز پرستویی

تحریم صداوسیما با شکست مواجه شد/ دهن کجی بازیگران و ورزشکاران به آقای بازیگر!

کمپین تحریم صداوسیما که توسط پرویز پرستویی راه اندازی شده بود، در نطفه خاموش شد، هنرمندان و ورزشکاران نشان دادند که وقتی می گویند فرزند تلویزیون هستند تنها یک شعار نیست و هرگز خانواده خود را تنها نمی گذارند.

چند روز قبل پرویز پرستویی بازیگر کهنه کار سینما، تئاتر و تلویزیون در اعتراض به تصمیمات مدیریتی در مورد عادل فردوسی پور و تغییراتی که قرار است در برنامه نود به وجود بیاید در پیج شخصی اینستاگرام خود عکسی از علی فروغی مدیر جوان شبکه 3 سیما منتشر کرد و ذیل آن طومار بلندی نوشت که هنرمندان و ورزشکاران را به تحریم صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

 

 

راه اندازی کمپین تحریم تلوزیون توسط پرویز پرستویی در حمایت از عادل + عکس

این دعوت در شرایطی صورت گرفت که همه بازیگران این مرز و بوم آرزوی حضور در تلویزیون را داشته و دارند چرا که می دانند پر مخاطب ترین رسانه غیر از تلویزون نیست و سینما که این همه به آن افتخار می کنند و پز آن را می دهند نیز هرگز به اندازه تلویزیون مخاطب نداشته و نتوانسته که یک بازیگر را به وسعت رسانه ملی به مردم معرفی کند و دیده شود.

در این مسیر در ویژه برنامه های تحویل سال، در شبکه یک محمد اصفهانی خواننده و حاج کاظم کبیر ، حامد همایون و حجت اشرف زاده خواننده، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، صغری خانی، نورالدین توسلی، یوسف اصلانی و نرگس کلباسی از چهره های مردمی سال ۹۷ از مهمانان بخش ویژه برنامه علی ضیا بودند. ۲۸ اسفند نیز ویژه آخرین برنامه فرمول یک روی آنتن رفت و در این برنامه نیز مهمانان مختلفی به استودیو رفتند. حمید سوریان و حسن رحیمی کشتی گیر، رضا شفیعی جم بازیگر، عادل و میعاد مالداران دو برادر کوچک خواننده به همراه خانواده و عصمت احمدیان از چهره های مردمی سال ۹۷ مهمان برنامه ضیا بودند.

همچنین در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه 3 سیما که توسط احسان علی خانی اجرا شد، امین حیایی و آریا عظیمی نژاد حضور پیدا کردند؛ امین حیایی که از هنرمندان سرشناس و با سابقه کشورمان است با اشاره به صحبت های پرویز پرستویی علیه صداوسیما گفت برخی دوستان گلایه کردند که چرا به تلویزیون می آییم و می خواستند که آن را تحریم کنند اما ما به احترام ملت شریف ایران به تلویزیون می آییم و برای آن ها کار می کنیم.

در شبکه پنجم سیما نیز مهران غفوریان، حمید استیلی، احمد رضا عابدزاده و استاد اسدی چهره های شناخته شده ای بودند که در ویژه برنامه تحویل سال نو با اجرای حمید گودرزی مقابل دوربین ها حاضر شدند.

میلاد کی مرام و امیرحسین آرمان از بازیگران جوان و پرکار این روزهای سینما و تلویزیون نیز در ویژه برنامه نوروزی شبکه 2 حضور پیدا کردند و این تنها تعدادی از هنرمندانی است که بعد از به راه انداختن کمپین تحریم رسانه ملی توسط پرویز پرستویی، به تلویزیون آمدند و ثابت کردند که صداوسیما برای مردم است نه برای شخص و کسی نمی تواند آن را تحریم کند، رسانه ملی همیشه با مردم همراه و در کنار آن ها بوده است، نه به تلویزیون یعنی نه به مردم، چرا که بیننده تلویزیون همین مردم هستند و این مردم هستند که به تلویزیون هویت بخشیده و سپس هنرمندان را به وجود آورده اند.

اینستاگرام
سلام ، ایشان تصویر اشتباهی از جایگاه خودش در افکار عمومی داشته و لابد فکر کرده آنقدر قدرت و نفوذ در اراده و تفکر مردم دارد که تلوزیون را تعطیل کند. ممکن است اگر یک روحانی شیعه بدلایل دینی و سیاسی تلوزیون را تحریم کند عده زیادی لبیک بگویند اما یک بازیگر هرگز نمیتواند تا حد تحریم یک پدیده حلال که تنها سرگرمی مردم آنهم بدلیل تغییر یک نفر مجری با سوء استفاده از احساسات و تحریک حدود یک میلیون نفر بیننده برنامه نود در اراده و تفکر مردم نفوذ کند.
اعتقاد شخصی بنده اینست که برنامه نود از راه اصلی منحرف شده و بجای کارشناسی و نقد فوتبال ملی و لیگهای کشور به امور رسیدگی به دعاوی و حاشیه های بین اهالی فوتبال ورود کرده که برنامه نود را بسیار کسل کننده و باعث از دست دادن مخاطبان بسیاری شده بطوریکه مخاطبان به برنامه بسیار جذاب و پر طرفدار شبهای فوتبالی شبکه نسیم که در موضوعات فوتبال و فوتسال جهان نیز برنامه ریزی دارد کوچ و جذب شدند، لذا با عنایت به وضعیت پیش آمده و فقدان هرگونه تاثیر برنامه نود در پیشرفت فوتبال کشور که فقط بخش کوچکی از فوتبال لیگ برتر را پوشش داده بهتر است مدیر محترم شبکه سه ابتدا ضمن آگاهی بخشی به مخاطبان بوسیله اخذ نظرات کارشناسان و پیش کسوتان فوتبال کشور با اصرار بر تصمیم خود نسبت به ایجاد تغییرات لازم در جهت ارتقا و پیشرفت فوتبال کشور اقدام نمایند تا هزینه های صدها میلیاردی در فوتبال به نتیجه مطلوب یعنی عبور تیمهای ملی بزرگسالان و جوانان از مرحله گروهی جام جهانی و حضور در بازیهای المپیک برسد.انشاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi