شناسه خبر : 64826
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 17:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج حسین یکتا در گلستان:

«کنارتم هموطن» پویش کمک به سیل‌زدگان

حاج حسین یکتا از راه‌اندازی پویش مردمی «کنارتم هموطن» برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد و از مردم خواست تا در این حرکت خودجوش، مومنانه و آتش به اختیار شرکت کنند.

«کنارتم هموطن» پویش کمک به سیل‌زدگان

حاج حسین یکتا مسوول ستاد مردمی امام رضایی‌ها در بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانیم کنار مردم باشیم و با حضور خودجوش، مومنانه و آتش به اختیار بتوانیم گرمابخش فضای سرد این روزهای بهاری مردم سیل‌زده باشیم.

وی از ایجاد سامانه «888*780*» برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به منظور کمک به سیل‌زدگان خبر داد و تصریح کرد: کمک‌های خرد مردم می‌تواند راهگشای مشکلات بزرگی باشد و به راحتی می‌توانیم غم و غصه‌های مردم سیل زده را برطرف کنیم.

حاج حسین یکتا افزود: اگر 80 میلیون نفر جمعیت هستیم و 70 میلیون نفر استراحت کنند و فقط 10 میلیون نفر ماهانه 10 هزار تومان به مدت یکسال برای سیل گلستان کمک کنند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی بیان کرد: چه خوب است در کنار کمک‌های نهادهایی از جمله کمیته امداد و جمعیت هلال احمر این حرکت خودجوش مومنانه را به نیت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) ترویج دهیم.

مسوول کمپین کمک به زلزله‌زدگان با بیان اینکه حرکت خودجوش کمک‌رسانی نمایش ایثار به مردم نجیب ترکمن صحرا و مناطق سیل‌زده استان گلستان است، گفت: ما این اقدام را با شعار «کنارتم هموطن» آغاز کردیم و انتظار داریم مردم در این حرکت مومنانه و آتش به اختیار کمک کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi