شناسه خبر : 64840
چهارشنبه 07 فروردين 1398 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سید حسن نصرالله درباره ایران و سردار سلیمانی چه گفت؟

دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی از سخنرانی دیشب خود به موضوع شایعات و افترائات مطرح شده از سوی آمریکا ضد ایران و سردار سلیمانی اشاره کرد.

فاش‌نیوز- وی در ادامه تشریح شایعاتی که پروژه آمریکایی صهیونیستی ضد ایران و لبنان مطرح می‌کند، گفت که آنها این موضوع را ترویج می‌کنند که قاسم سلیمانی و دیگر ایرانی‌ها به دنبال از بین بردن موسسات رسمی و قانونی لبنان هستند و امنیت و سلامت ملت لبنان را به خطر می‌اندازند. حاج قاسم دوست و برادر عزیز ما، مظلوم است. برادران ما در ایران مظلوم هستند. ایران و حاج قاسم سلیمانی کجا امنیت ملت لبنان و سلامت آنها را به خطر می‌اندازند؟ آقای پمپئو! ایران و حاج قاسم لطف بزرگی در کمک به ما برای حفظ امنیت و سلامت ملت لبنان کرده اند. این اتفاق زمانی افتاد که ما با داعش که رئیس جمهور تو اذعان کرد که ساخته و پرداخته باراک اوباما و هیلاری کلینتون است، مبارزه می‌کردیم. ایران در این شرایط به ما و سوریه و عراق کمک کرد. قاسم سلیمانی کسی بود که در این شرایط به ما کمک کرد و در کنار ما ایستاد و سلاح‌های ایرانی را به ما داد.
 
وی ادامه داد: ما با سلاح‌های ایرانی اراضی خود را از اشغال رژیم صهیونیستی که شما از آنها حمایت می‌کنید آزاد کردیم.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi