شناسه خبر : 64852
چهارشنبه 07 فروردين 1398 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیل رحمت و وطن فروشان وقیح و با بلاهت

این سیل هم می‌گذرد اما وقاحت اینها باعث می‌شود آن‌ کسانی هم که گاهی در شعارهایشان تردید می‌کنند این‌بار مشت‌هایشان را گره کنند و مرگ بر آمریکا را رساتر از قبل فریاد بزنند...

علیرضا آل یمین - سیل آمد و ما با چشم‌های حیران و غم‌زده ویرانی خانه‌های مردم را تماشا کردیم. سیل آمد و گردِ اندوه پاشید روی شادی عیدمان.
برخی همت کردند و رفتند برای کمک، بعضی از جیبشان خرج کردند تا باری از دوش مصیبت‌زدگان بردارند و عده‌ای هم زور می‌زنند تا از آب گل‌آلود سیل ماهی‌های مرده و متعفن بگیرند.
باران است، بی امان که ببارد سیل می‌شود. همه جای تاریخ، همه جای دنیا همین بوده است و خواهد بود‌.
عده‌ای قبل‌تر، با ندانم‌کاری بروزش را تسهیل کردند و برخی حالا در حل بحران کوتاهی می‌کنند که هر دو باید مواخذه و تنبیه و مجازات شوند.
اما در این بین جماعتی هم نشسته‌اند به یاوه‌بافی. خاله زنک‌هایی که نه کاری از دستشان بر می‌آید نه پولی از جیبشان. آنقدر مفلسند که حتی غر زدن هم بلد نیستند. نه جای دوست و دشمن را می‌شناسند و نه نسبت گودرز و شقایق را می‌دانند.
سیل هنوز خانه و زندگی مردم را ویران می‌کند و اینها نشسته‌اند و عقل‌شان را یک کاسه کرده‌اند و به این فتوا رسیده‌اند که؛ سیل گلستان را برداشته چون ما ملتی هستیم که مرگ بر آمریکا می‌گوییم. یا صلیب سرخ برای سیل‌زده‌ها کمکی  نفرستاده است، چون ما در سوریه با داعش جنگیده‌ایم. این اندازه از بلاهتِ آمیخته با وقاحت تهوع آور است. مردم ایران با سیل و مصیبت دست به گریبانند و این وطن‌فروشان تعصب اسراییل را می‌کشند و برای داعش غصه می‌خورند. سپاه و ارتش و مردم، همان‌ها که مرگ بر امریکا و اسراییل می‌گویند، رفته‌اند به کمک سیل‌زدگان و از جانشان مایه می‌گذارند و این‌ها غمباد گرفته‌اند که چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم.
این سیل هم می‌گذرد اما وقاحت اینها باعث می‌شود آن‌ کسانی هم که گاهی در شعارهایشان تردید می‌کنند این‌بار مشت‌هایشان را گره کنند و مرگ بر آمریکا را رساتر از قبل فریاد بزنند.


 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز در خصوص نسبت گودرز و شقایق و مقایسه با شرایط موجود استفاده کردیم.
تعدادی استانداران سایه نشین و برخی فرمانداران لوس و ننر فقط لم دادند و بودجه را تقسیم میکنند و هیچگونه نظارتی بر عملکرد دستگاهها ندارند البته دستگاهها آنها را تحویل نمی گیرند و کار خودشان را انجام میدهند. متاسفانه افرادی در قبول مسئولیت پیش دستی کردند که به اهمیت دین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی واقف نیستند و بهیچوجه صلاحیت تصدی مسئولیت در حکومت اسلامی را ندارند.
در این میان چنانچه نیروهای انقلابی و دلسوز به استانداران و فرمانداران تذکر بدهند آنها جار و جنجال راه می اندازند که آهای در کار ما دخالت کردند آهای نمی گذارند کار کنیم لذا مردم در وضعیت بغرنجی بین فقدان نظارت و سودجویی فرصت طلبان گرفتار شدند که واقعا کارد به استخوان رسیده است.
مطابق نظرات مقام معظم رهبری که براساس کسب نظرات کارشناسان و خبرگان اقتصاد بوده اعلام شد مشکلات اقتصادی دارای راه حل عملی میباشد و قابل حل شدن است.
با کمی تحرک و خارج شدن از زیر سایه و انتصاب افراد شایسته و فهیم که تشنه دریافت پیشنهادات سازنده و خدمت به مردم هستند میتوان به راحتی هر نوع مشکل را مرتفع کرد علیهذا هنگامی که نسبت گودرز و شقایق بررسی شود آنگاه شیاطین و افرادی که مستعد سود جویی هستند فعال شده و ملاحظه میکنند که مسئولان زیر درخت تنبلی در خواب هستند بطور خودکار احساس سودجویی و فرصت طلبی زنده و بیدار میشود.
امروز همگی شاهد هستیم هیچگونه نظارت و کنترلی در تعیین قیمت مایحتاج عمومی وجود ندارد و هر بخش تلاش میکند تا حتی الامکان قیمت را تا جایی که زورشان برسد بالا ببرند و از نیازهای مردم مثال نیازهای عید نوروز حداکثر سودجویی را بعمل آورند.
سیل باعث شد بدانیم مسئولان در سفرهای خارج و خلاصه مملکت را رها کردند در حالیکه نقشه های توپوگرافی شیب منظقه وجود دارد و چنانچه مسئولان در محل کارشان حضور داشتند پس از هشدار سازمان هواشناسی نسبت به بستن و خاکریزی نقاط مستعد ایجاد سیلاب اقدام میکردند تا مانع از نابودی هزاران میلیارد سرمایه ملی در شرایط سخت اقتصادی گردد.
همانطور که دادستان محترم به موضوع قصور در شیراز ورود کرده لازم است در سیلاب استانهای شمالی و سایر استانهایی که قابلیت پیشگیری از بروز سیلاب را داشته و قصور کردند اقدام نمایند. بدیهی است قصور مسئولان مربوط باعث خسارت شده و میبایست همان مسئول ضمن مجازات شدید ، خسارت را جبران کند بنابراین پرداخت خسارت از بیت المال مورد تایید نیست و باعث ادامه بی مسئولیتی مسئولان سایه خواب و فاقد صلاحیت خواهد شد.
سلام
دقیقا مردم درست می گویند و اگر شما با قانون معجزه کلام آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم اطلاعات خود را افزایش بدهید .
هر کلمه به گوینده آن بر می گردد و وقتی هر جمعه مردم کلمه مرگ را فریاد می زنند همان برسرشان می اید .
چرا نمی خواهید تغییر کنید ؟
دنیا در حال تحول است
حداقل با پنبه سر ببرید مثل خود امریکا .
شعارها می تواند حماسی و انگیزشی و برپایه ایران دوستی باشد . چرا باید با منفی گرایی همراه باشه؟
حتی پژوهش گران ثابت کردن کلمه ها بر سلامت و کریستال های اب تاثیر دارد
کاش سال جدید همراه با تحول باشد .
کاش سال انتصاب مسئولین عاقل و دانا باشد و خرافه پرستان بازنشسته شوند
خدایا خودت ما را متحول کن
اخیش !
این حرفها رو ول کنید .
الان فردا سیل میاد ما رو آب می بره شما راحت می شید . چرا ؟
اما عزیز جانباز یادت باشه تو از ما بخاطر جفایی که دیگران کرده بودند بهت انتقام گرفتی و طرف ما رو نگرفتی که ما هم بریم یه آب خوش از گلومون پایین بره . اشکال نداره . ما بخشیدیمت . چه بسا اگه می رفتیم آن وقت این همه گل زیبا مال من نمیشد . حالا دعا کنید که سیل گلهای منو نبره . من خیلی می ترسم . گلهای من تو گلدون هستند . ممکنه صدمه ببینند . چکار کنم خدا ؟
سلام ، راست میگوید چقدر شعار میدهیم و عمل نمیکنیم . چنانچه هنوز کسانی در رابطه با دشمنی آشکار و علنی استکبار جهانی با ملت و دولت ایران وجود داشته باشند بایستی بگوییم بدون شک و تردید جزو مزدوران دولت جنایتکار آمریکا هستند یا در این دنیا زندگی نمی کنند زیرا تمام مردم دنیا اعم از دوست و دشمن بیش از هفتاد سال دشمنی با مردم فلسطین و چهل سال از دشمنی عامدانه آمریکا با جمهوری اسلامی مطلع هستند که در مدت چهل سال از آغاز تشکیل جمهوری اسلامی هزاران نفر از مردم ایران و میلیونها نفر مسلمان در سراسر جهان بوسیله مزدوران و ارتش جنایتکار آمریکا به شهادت رسیدند و میلیونها انسان نیز دچار انواع مصدومیت و مصائب مختلف شدند که نیاز به قصاص و مقابله به مثل دارد.
از مسئولان عزیز و دلسوز انقلاب تقاضا داریم با توجه به چهل سال دشمنی آشکار استکبار جهانی با مسلمانان جهان نسبت به اعلام جنگ مستقیم با ارتش پوشالی آمریکا اقدام نمایند و دست از شعارهای مرگ بر آمریکا بردارند زیرا جواب کشتار وحشیانه مسلمانان فقط شعار نیست بلکه لازم است پس از چهل سال صبوری و تحمل انواع دشمنی و شهادت و مجروح شدن جمع کثیری از مسلمانان بویژه هزاران نفر شیعیان اصیل ایرانی همچنین تحمل سالهای متمادی تحریمهای ناجوانمردانه و خروج غیر قانونی از توافقنامه برجام و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بین المللی انسانها و دولتهای آزاده جهان و حمایتهای گسترده از رژیمهای جنایتکار و خون آشام و کودک کش اسراییل غاصب و سعودی و هم پیمانهای شرور و شیطان صفت نسبت به اعلام جنگ و حمله به آمریکا اقدام گردد.
بارها دلیر مردان سپاه پاسداران و بسیج مردمی و ارتش جمهوری اسلامی ثابت کردند که ارتش آمریکا و اسراییل علیرغم بهره مندی از سلاح های پیشرفته و کشتار جمعی هیچگونه نفری که جرات کند مقابل نیروهای انقلابی ایستادگی کند وجود ندارد فلذا گریه های عاجزانه نظامیان آمریکا در بازداشت موقت نیروهای سپاه پاسداران که از شدت ترس مجبور به پوشیدن پوشک هستند مثال روشنی از پوشالی بودن و مصداق اشاره قرآن کریم به خانه عنکبوت و ارتش آمریکا میباشد.
هرگونه پیام و صدا و تحلیل موذیانه و احمقانه که در موافقت با جنایتهای دولت آمریکا وجود داشته باشد یقین داریم از طرف مزدوران و هم پیمانهای جنایتکاران بر علیه بشریت صادر شده و در دادگاه عدل الهی و پیشگاه خانواده معزز شهدا و ایثارگران محترم مستحق و محکوم به نابودی و شکست و مرگ قطعی میباشد. انشاالله تعالی
امروز یک نفر با تحصیلات هوا فضا را منصوب کردند به عنوان مدیرصندوق بازنشستگی کشوری که به هیچ قانونی هم اشنا نیست .
با این کار بازنشسته ها بدبخت تر ازقبل خواهند شد
به نظر شما این مصیبت بزرگ با مرگ برامریکا گفتن حل خواهد شد ؟!
سلام
اول شما معلوم کن که این دو چه ارتباطی به هم دارند؟!
مگر مرگ برآمریکا نگوییم اینها حل خواهد شد؟!
آمریکا شیطان بزرگ و نماد استکبار و امپریالیسم جهانی است و ترجمان لا اله الاالله است. مرگ بر آمریکا نماد استقلال خواهی ، آزادی خواهی و عدالت خواهی است چرا که این رژیم چپاولگر تا می تواند حقوق ملت ها را نقض می کند و ما اگر به شیطان و استکبار ستیزی اعتقاد نداشته باشیم و به آن ملتزم نباشیم خوی های استکباری و شیطان در وجودمان پرورش خواهد یافت و حتی ناچار می شویم به همه این رذایل تن دهیم. مرگ بر آمریکا پرچم حق خواهی ملت هاست
یک انتصاب نادرست می تواند 3میلیون بازنشسته را بدبخت تر و ناراضی تر از قبل کند . و هرانچه مرگ بر امریکا گفته شود اثر ندارد
چون دشمنان، داخلی هستند
و حتی گاهی پرچم امریکا را اتش می زنند
سلام....انشااله وبه یاری خداوندوباانتصاب درست وبه حق جناب آیت اله رئیسی بعنوان رئیس قوه قضائیه توسط مقام معظم رهبری وتحول دراین نهادمهم توسط ایشان، شاهدبرخوردهای صریح ورک باافرادومسئولین درهررده که اهمال وقصورمیکنندباشیم..جانم فدای رهبر
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!مرگ بر آمریکا گفتن ایرادی ندارد و40 سال گفتیم و1000سال دیگه هم خواهیم گفت ولی این همه آقازاده وخانم زاده در این بلاد کفر را کجای دلمان بگذاریم ؟نکند آنها در بلاد کفر درحال مبارزه اند با استعمار گر بزرگ وما از این جهاد اکبر بی خبریم؟
وظیفه اهل هنر در این ایام سیل و سختی ، اطلاع رسانی درست و به موقع است
که صدا و سیما نمره اش _ صفر _ شد . برخی هنرمندان و ورزشکاران مثل اقای فردوسی پور و سردار آزمون نمره بیست گرفتند .
گلستان و همه ایران در میان وطن بسیار مظلوم است
هنرمندان مراقب گلهای وطن باشید

گلستان زیباست با داشتن دریا وآبشار ,جنگل ,کوه ..., گنبد کاوس (جرجان)شهر کهن برج آجری 55 متری بیش از 1000سال قدمت , ورنگین کمانی از اقوام ,ترکمن های باصفا ومهمان نواز ,وترکهای مها جر اذری زبان ومهربان ,سیستانیهای زحمتکش (زابلی وبلوچ),خراسانیهای مهاجر ومهربان(از سبزوار وکاشمر ,بجنورد,قوچان ,شیروان ,وگرمه وجاجرم )وشاهردیهای مهاجر وحتی کردهای کردستان همگی برادر وار سالیان سال است در کنار هم با محبت وبرادری زندگی می کنند ودر مشگلات به کمک هم می شتابند سلام ودردو به مردم شهرهای گلستان .اما یک نکته ان هم مردم این خطه صبور ,ومردمی مهربان ,ومحروم هستند به امید اینکه اثار سیل اخیر زودتر محو گردد وفضای کسب وکار به روال عادی بر گردد .قبل عید بسیار هزینه شد برای پذیرایی از مهمانان وگروه زیادی هم اماده کسب نون ودرامد اما سیل ویرانگر حتی به آلا چیق انها هم رحم نکرد وهمه چیز را با خود برد امید است مابقی سال برای سیل زدگان سال خوبی باشد وست یکایک نهادها ومردم درد نکند سنگ تمتام گذاشتند منتها قدرت تخریب سیل بیشتر بود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi