28 شهريور 1398/ ۲۰ محرم ۱۴۴۱
شناسه خبر : 64860
1398,پنجشنبه 08 فروردين10:37
اشتراک گذاری در:
عکس روز

بیماری همسرم را آب کرد، بیمه دی را سامان دهید!


یوسف- آقایان چوب خدا صدا نداره!

چرا ما را اینقدر اذیت می کنید؟ بیماری صعب العلاج و نگهداری و هزینه دارو و درمان کمر ما را خم کرده دیگه کار از شرمندگی گذشته نابود شده ایم هیچ کس در شیراز جوابگو بیمه دی نیست میلیون ها تومان خرج کرده ام و فاکتور تحویل داده ام دریغ از ریالی.

 از کجا بیارم دیگه هیچکس بمن قرض نمی دهد چرا درک نمی کنید خدای ناکرده باید به درد ما دچار شوید تا بفهمید ما با چه فلاکتی زندگی می کنیم؟
خدا نکند. والله از جانم سیر شده ام. کلاف زندگی از دستم خارج شده بیماری ALS همسرم را مانند شمع آب میکند و هیچ کاری نمی توانم بکنم!

 شما را به خدا قسم میدم که وضع بیمه دی را حداقل سامان دهید و کمک هزینه هم بنیاد به بیماران صعب العلاج بدهد. مگر شما مسلمان نیستید؟ انسان که هستید.


کد خبرنگار : 20


بیمه دی     بیماری     کمک خواستن     فاش نیوز                            
Reply
no
1
yes
5
ناشناس
1398/01/08 - 15:43
تا وقتی بنیاد تبدیل به وزارتخانه نشود همین مشکلات هست
برای پرورش گیاهان سبز و خرم، باید بستر ها ساخته شود
بستر مناسب برای خدمت رسانی درست تبدیل بنیاد به وزارتخانه است

no
0
yes
11
جانباز
1398/01/10 - 00:59
تازمانیکه بیت المال حیف ومیل میشود.تازمانیکه بودجه بنیادشفاف سازی ومعلوم نشودکه کجاهاهزینه میشودباهیج چیزی حل نخواهدشد.زمانیکه همه چیزدرست ومشکلات حل خواهدشدکه مامسوولین پاسخگوداشته باشیم ولاغیر


Reply
no
1
yes
8
جانباز
1398/01/10 - 00:54
سلام.دقیقابرادردرسته ولی یک جمله ختم کلام هیچ نیست جزحزف وشعار.کسانی میفهمندودردرادرک میکنندکه دردکشیده باشند.کسانی درک وباورمیکنندکه پوشک 85هزارتومانی که ظرف چندماه چندبرابرشد.می فهمند.کسانیکه درک میکنندکه داروی خارجی میخرندوکلی هزینه های بیماری صعب العلاج رامیخرند. خلاصه کسانی باوردارندکه دردکشیده باشند.خدانکنه درب خانه ای رامریض وبیماربزندآنوقت میداننددردومریضی وصعب العلاج داشتن یعنی چی درغیراین صورت هرگز.!خدایاهمه رابسلامت بدار تاهیج خانه ای مریض وبیماروصعب العلاج نداشته باشند....ازطرف یک مادرشهید(صعب العلاج)

Reply
no
0
yes
2
ناشناس
1398/01/10 - 11:34
چرا بنیاد با داشتن 30هزار صفحه تخلف نباید به ایثارگران پاسخ بدهد ؟
چرا باید بیت المال را با سلیقه شخصی مدیران و حتی گاهی به غیر ایثارگران بدهد، درحالیکه جانبازان زیر25% محروم از حداقل معیشت هستند !

Reply
no
1
yes
4
غلامرضا
1398/01/13 - 16:54
جناب اقای دکتر عباسپور معاون محترم بهداشت ودرمان

با سلام وعرض ادب

جنابعالی که راس امور درمان جانبازان هستید وبا بیمه دی قرارداد بستید جوابگو پاسخ گو و مسولیت پذیر باشید

خودتان را بخواب نزنید

به حاج اقا راهی مدیرکل محترم بنیادشهید فارس یا استاد محترم دکتر ادیب دستور فرمایید تا مشکل این عزیزان را حل کنند

این عزیزان برای حفظ ناموس عازم جبهه شدند

این میزها وصندلی ها برای کسی باقی نمی ماند

با تشکر

Reply
no
0
yes
2
جانبازدفاع مقدس
1398/01/15 - 18:04
دردمملکت فقط بیمه نیست!!!جهانگیراست!خداونددرقرآن وعده ی نابودی منافقین راداده است... و..........!منتظرفرج باشید.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.