شناسه خبر : 64867
پنجشنبه 08 فروردين 1398 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر مسئولین از زیر درخت تنبلی بلند شوند...!

ناشناس - تعدادی استانداران سایه نشین و برخی فرمانداران لوس و ننر فقط لم دادند و بودجه را تقسیم میکنند و هیچگونه نظارتی بر عملکرد دستگاه ها ندارند البته دستگاه ها آنها را تحویل نمی گیرند و کار خودشان را انجام می دهند. متاسفانه افرادی در قبول مسئولیت پیش دستی کردند که به اهمیت دین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی واقف نیستند و به هیچ وجه صلاحیت تصدی مسئولیت در حکومت اسلامی را ندارند.

در این میان چنانچه نیروهای انقلابی و دلسوز به استانداران و فرمانداران تذکر بدهند آنها جار و جنجال راه می اندازند که آهای در کار ما دخالت کردند آهای نمی گذارند کار کنیم لذا مردم در وضعیت بغرنجی بین فقدان نظارت و سودجویی فرصت طلبان گرفتار شدند که واقعا کارد به استخوان رسیده است.


مطابق نظرات مقام معظم رهبری که براساس کسب نظرات کارشناسان و خبرگان اقتصاد بوده اعلام شد مشکلات اقتصادی دارای راه حل عملی میباشد و قابل حل شدن است.

با کمی تحرک و خارج شدن از زیر سایه و انتصاب افراد شایسته و فهیم که تشنه دریافت پیشنهادات سازنده و خدمت به مردم هستند میتوان به راحتی هر نوع مشکل را مرتفع کرد علیهذا هنگامی که نسبت گودرز و شقایق بررسی شود آنگاه شیاطین و افرادی که مستعد سود جویی هستند فعال شده و ملاحظه می کنند که مسئولان زیر درخت تنبلی در خواب هستند بطور خودکار احساس سودجویی و فرصت طلبی زنده و بیدار می شود.

امروز همگی شاهد هستیم هیچگونه نظارت و کنترلی در تعیین قیمت مایحتاج عمومی وجود ندارد و هر بخش تلاش می کند تا حتی الامکان قیمت را تا جایی که زورشان برسد بالا ببرند و از نیازهای مردم مثال نیازهای عید نوروز حداکثر سودجویی را به عمل آورند.

 سیل باعث شد بدانیم مسئولان در سفرهای خارج و خلاصه مملکت را رها کردند در حالیکه نقشه های توپوگرافی شیب منظقه وجود دارد و چنانچه مسئولان در محل کارشان حضور داشتند پس از هشدار سازمان هواشناسی نسبت به بستن و خاکریزی نقاط مستعد ایجاد سیلاب اقدام می کردند تا مانع از نابودی هزاران میلیارد سرمایه ملی در شرایط سخت اقتصادی گردد.

 همانطور که دادستان محترم به موضوع قصور در شیراز ورود کرده لازم است در سیلاب استان های شمالی و سایر استان هایی که قابلیت پیشگیری از بروز سیلاب را داشته و قصور کردند اقدام نمایند.

بدیهی است قصور مسئولان مربوط باعث خسارت شده و میبایست همان مسئول ضمن مجازات شدید، خسارت را جبران کند بنابراین پرداخت خسارت از بیت المال مورد تایید نیست و باعث ادامه بی مسئولیتی مسئولان سایه خواب و فاقد صلاحیت خواهد شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ابتدا تشکر ویژه از پایگاه خبری فاش نیوز به خاطر انعکاس خبری مشکلات ایثاگران عزیز که فاش نیوز صدای ایثاگران شده است .
وانتقاد ویژه از خواب خرگوشی مسولین محترم فرهنگی کشور که
اخیرا من ویدو کلیپی را دیدم که دز داخل کشور توسط خوانده زن موزیکی به نام نوروز خوش امد که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و با دیدن این ویدو کلیپ که صدای خوانده ان یک زن می باشد . و جای تاسف و ناراحتی بسیار شدید دارد که شاهد افتضاح فرهنگی باشیم
در ملکلتی که این همه شهید و جانبازان تقدیم اسلام کرده است تا مشکلات و معضلات فرهنگی نباشد . شاهد اینگونه ناهنجاری های فرهنگی هستیم و جای تاسف عمیق دارد و باید ازته قلب بگویم شهدا شرمنده شما و خانوادهای شما هستیم
سخنی هم با مسولین محترم فرهنگی و نظارتی کشور دارم
جای تاسف دارد که در کشور عزیز ما ایران و کشوری که به نام جهموری اسلامی ایران که اسلام و جمهوریت اش میراث امام راحل است و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم به اسلام کرده است و کشور ما یک خوانده زند و ان هم با موزیک ویدوی تصویری که صدای یک زن و تصویر خوانده زن است باید تاسف عمیق خورد از انچه در شبکه های اجتماعی پخش شده است و از همه مهم تر اینکه عدم نظارت کافی و عدم برخورد قضایی با این مسله که جای شرم ساری و تاسف دارد
از پایگاه خبری فاش نیوز در خواست دارم که این پیام را در دید قرار دهد تا مسولین محترم فرهنگی متوجه این افتضاح فرهنگی شوند
ارادتمند شما
فرزند شهید ملقب به گمنام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi