شناسه خبر : 64873
پنجشنبه 08 فروردين 1398 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم

مسابقه کتابخوانی سلام بر شهید ابراهیم در کرج به اجرا درآمد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: مسابقه کتابخوانی از زندگی‌نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی در این ناحیه به اجرا درآمد.

مسابقه کتابخوانی سلام بر شهید ابراهیم در کرج به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج  از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج خاطرنشان کرد: مسابقه حضوری کتاب خوانی سلام بر ابراهیم در سه دوره ویژه آموزگاران و دبیران، معاونین آموزشی، پرورشی، اجرایی و مدیران در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این مسابقه 700 داوطلب در هنرستان شهید صدوقی کرج برگزار و به 40 نفر جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در ادامه به طرح دیدار از خانواده معظم شهدا در این ناحیه اشاره و اظهار داشت: شهید رضا پناهی از دانش آموزان این ناحیه بوده و سید علی موسوی نیز از فرهنگیان جانباز 70 درصد است.

فلاح نژاد با تاکید بر لزوم ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: برای به سعادت رسیدن، جوانان و نوجوانان ما باید از شهدا و جانبازان پیروی کنند.

وی با بیان اینکه برخی جوانان ما پدرانشان جانباز و آزاده هستند و دردهای آنان را دیده‌اند و با راه شهدا و ایثارگران آشنا هستند، تصریح کرد: این فرهنگ ایثار و شهادت را باید آموزش دهیم، اگر می‌خواهیم فرزندان ما به سعادت برسند باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اظهار داشت : نخستین جشنواره ایران شناسی در مدارس این ناحیه برگزار شد.

فلاح نژاد هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با آداب، سنن و فرهنگ غنی اقوام ایرانی ذکر کرد و گفت: این جشنواره در قالب طرح پژوهشی در مورد استان ها ی مختلف کشور به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش اندوزی دانش آموزان اجرا شد. اجرای این جشنواره موجب تقویت حس همکاری و همیاری در بین فعالان عرصه تعلیم و تربیت شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi