شناسه خبر : 64896
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد شهید تحت عمل جراحی قرار گرفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که از چند روز قبل به خاطر بیماری حاد ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که از چند روز قبل به خاطر بیماری حاد ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده مقام معظم رهبری در این بنیاد که از چندی قبل به خاطر بیماری ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، صبح روز چهارشنبه (۷ فروردین ۱۳۹۸) در یکی دربیمارستان‌ خاتم الانبیا(ص) تحت عمل جراحی ریه قرار گرفت.

پزشک معالج حجت الاسلام شهیدی ضمن ابراز رضایت کامل از عمل جراحی انجام شده، در این باره اظهار داشت: در راستای پیگیری معالجات چند هفته اخیر حجت الاسلام شهیدی، کادر پزشکی برای جراحی ریه وی جمع بندی کردند و این عمل جراحی با برداشتن غده ای که در ریه اش، با موفقیت انجام شد و بعد از جراحی به حمدالله وضعیت عمومی رئیس بنیاد شهید خوب و طبیعی گزارش شده است.

وی افزود: به طور معمول مراقبت های بعد از این عمل برای همه بیماران بین ۲ تا ۳ روز در بیمارستان و چند روزی نیز در منزل انجام می شود و سپس به تدریج می توانند برنامه های کاری خویش را مانند قبل، پیگیری کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از پزشکان به رئیس بنیاد شهید توصیه کرده بودند که به خاطر حساسیت توموری که در ریه وی ایجاد شده و خطرناک بودن آن درمانش را در خارج از کشور پیگیری کند ولی حجت الاسلام شهیدی در اقدامی قابل تقدیر و پسندیده، با رد این پیشنهاد تصمیم گرفته است که در ایران و توسط پزشکان کشورمان تحت درمان و عمل جراحی قرار گیرد.

فاش نیوز این تصمیم بجا و مورد انتظار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را که اقشار مخدومانش در برخی مضایق دارویی و درمانی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارند، ارج می نهد و برای ایشان از درگاه باریتعالی آرزوی صحت و سلامتی دارد.


 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
کارمون بجایی رسیده که کارهای بدیهی مسوولین رو مورد تقدیر باید قراربدیم ، یه توده در ریه جراحی نیست که لازم باشه کسی به خارج اعزام بشه کاملا بدیهیه که راحت میشه همینجا درمان کرد
شفای عاجل انشاالله
چاپلوس متملق
کاش آقای شهیدی در کنار سایر جانبازان فهیمده باشند که چه ظلم هایی به جانبازان زیر25% شده است.
اقای شهیدی از این فرصت درد دوره مسئولیت استفاده کنید
خداوند بخشنده و مهربان است
اگر بتوانید در سال 98 حداقل قوانین مصوب را در مورد جانبازان زیر25% اجرا کنید .
آیا این عادلانه است که جانبازان زیر25% حتی از تخفیف بلیط مترو محروم باشد و در طول زندگیی نتوانند یک سفر زیارتی به مشهد مقدس بروند درحالیکه همسران شهدا با داشتن سرپرست و ازدواج مجدد هر سال یک بار می توانند سفرخارجی داشته باشند با تخفیف بلیط 50% ؟!
ایا این انصاف است که ایین نامه کمک معیشت زیر25% ها را اجرا نمی کنید در حالیکه برای برخی دیگر به صورت خاص و سلیقه ای اجرا می کنید ؟!
مسئولیت رعایت عدالت و انصاف بین ایثارگران به عهده جنابعالی است
انشااله موفق باشید .
انشاالله بقیه اقدامات و تصمیماتشونم مثل همین باشه
اقای شهیدی به ظاهر بالای 65 سال سن دارند و نیاز است که بیشتر مراقب سلامتی خودشان باشند و طبق قانون مدیریت خدمات کشوری هم باید بازنشسته شوند .
بنابر این ضروری است ریاست بنیاد در سال 98 به یک فرد مطلع و با تجربه سپرده شود .
پیشنهاد می شود اقای دکتر نوروزی در این سمت منصوب شوند .

انشا اليه سلامت خودشون رو بدست بيارن و برن خونه استراحت كنن تا امور به دست جوانترها بيفته
دوست عزیز لطفا
کفر نگویید .اینان تشنگان خدمتند!!!!!
در حالي كه جانبازاني كه نيار به درمان در خارج از كشور را دارند ولي به دليل محدوديت منابع مجبور مي شوند در ايران درمان كنند چرا هندوانه زير بغل ايشان مي گذاريد. يك عمل ساده كه حتي در كلينك هاي عادي قابل جراحي است را چنين بزرگ مي كنيد و ايشان را در حد يك قهرمان بالا مي بريد . بس كنيد
شفای عاجل همه مریض ها انشا الله
آقای فتاح گزینه خوبی برای بنیاد شهید است
بنده قالیباف را پیشنهاد می دهم . قالیباف مرد عمل
وقتی بودجه ندن هر شخصی بیاد همینه .مهم برنامه وبودجه است که متقاعد بشه .واین سدها را از بین ببره.اراده وهمت لازم است .
بنیاد بودجه و درامد زیاد داره ولی مدیریت نداره
به بعضی ها که جانباز هستند یک ریال هم نمی دهد ، به بعضی دیگر که اصلا ایثارگر نیستند حقوق های نجومی !
و دارای 30 هزار صفحه لیست تخلفات مختلف در دوره های مختلف
حاج نوروزی هم قانون دان است و هم دکتری داره و هم بسیار باانصاف
توی این دوره واقعا کارهای شایسته ای انجام داد
سلام برادرگرامیم بادفرمایشتان کاملاً موافقم بودجه در راًس هر وزارت وهرسازمانی هست ولی مهمترازآن اینست که افرادیکه در راًس امورقرارمیگیرند در بنیاد شهید رسم شده است فردی که ریاست رو بعهده میگیرد البته خودرامسّول وخادم مینامنداگربه قدرت رسیدندودرب اتاقشان بازو دفترودستکی نداشته وهرموقع فردی ازگروه جامعه هدف به ایشان مراجعه کردو ایشان اولاً باروی باز ودوماً باصداقت دنبال حل مشگل فردباشدو البته درکل چنانچه به مرّقانون عمل کرده دیگه انوقت اصلاً نیازی به مراجعه حضوری وبرگزاری جلسات وکنفرانسهای آنچنانی نبوده فقط خداکنه هرکس اومدو طبق شعارش واقعاً خدمتگذارباشدوبه نظر حقیرچنانچه جناب قالیباف خود خواستار مسئولیت در نهادبنیادشهیدونه ریاست باشند انتخاب خوبی میباشدولی انصافاً چنانچه نتونست خودش عذرخواهی کرده وخودش جایش را بدیگری بدهد به امیدچنین روزی ان شاءا...
بنده آقای حسین فدایی را پیشنهاد میدهم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi