شناسه خبر : 64901
یکشنبه 11 فروردين 1398 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نوروزی جهادگران بوشهر با خانواده شهدا

به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، مدیر سازمان بسیج سازندگی، مدیرکانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعی از جهادگران این استان با خانواده چند شهید شهرستان دشتی و شهر شنبه دیدار و از آنان تجلیل به عمل آوردند.

فاش نیوز - به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، مدیر سازمان بسیج سازندگی، مدیرکانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعی از جهادگران این استان با خانواده چند شهید شهرستان دشتی و شهر شنبه دیدار و از آنان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری فاش نیوز در بوشهر، در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به همراه مدیر سازمان بسیج سازندگی، مدیرکانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعی از جهادگران این استان با خانواده شهید «تاج الدینی» در روستای اسلام آباد از توابع بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی و خانواده شهید «غضنفر بازدار» در شهر شنبه دیدار و با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده معزز این دو شهید والامقام تجلیل به عمل آوردند.

شایان ذکر است به مناسبت ورود به دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در کنار برپایی اردوهای جهادی در روستاهای محروم کشور چهل دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران و اغلب در روستاهاپیش بینی که تاکنون بیش از پانزده دیدار آن انجام گردیده است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi