شناسه خبر : 64935
سه شنبه 13 فروردين 1398 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جوان فلسطینی و بازداشت عضو حماس

شهادت جوان فلسطینی و بازداشت عضو حماس در کرانه باختری

بامداد امروز شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در شهرهای مختلف کرانه باختری بود و طی آن یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

شهادت جوان فلسطینی و بازداشت عضو حماس در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد امروز (سه‌شنبه) مناطق مختلف کرانه باختری از جمله اردوگاه «قلندیا» شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «وطن»، در این درگیری‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی به نام « محمد علی دار عدوان» از فاصله صفر شلیک و سپس وی را بازداشت کردند، ساعتی بعد شهادت وی اعلام شد.

 خبرگزاری «صفا» نیز اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی به بازداشت و یورش‌های گسترده در مناطق مختلف کرانه باختری اقدام کردند.
 

آنها وارد منزل «عبدالکریم زبیدی» شهردار سلفیت شده، آن را تفتیش کرده و ابلاغیه‌ای مبنی بر مراجعه وی به اطلاعات رژیم صهیونیستی تحویل دادند.

اوضاع شهرهای جنین و قلقیلیه نیز به همین شکل بود و نظامیان صهیونیستی در برخی از موارد از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

بازداشت عضو حماس

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز «حسن یوسف» از اعضای حماس را در شهر «بیتونیا» در نزدیکی رام‌الله واقع در کرانه باختری بازداشت کردند.

«اویس» فرزند وی اعلام کرد، صهیونیست‌ها به منزلشان هجوم آورده‌اند و پدرش را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

حسن یوسف پس از  چندین ماه بازداشت در اکتبر سال گذشته از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi