شناسه خبر : 64951
چهارشنبه 14 فروردين 1398 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر معاون تعاون بنیاد به استان فارس

سفر معاون تعاون بنیاد به استان فارس

سفر معاون تعاون بنیاد به استان فارس

 

خبرگزاری آریا- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شناسایی 32 خانواده ایثارگر که در سیل استان فارس خسارت دیده‌اند خبر داد و گفت: بنیاد از طریق شرکت بیمه‌گر پس از بررسی و ارزیابی تا سقف 350 میلیون ریال نسبت به جبران خسارت وارده به این عزیزان اقدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمود پاکدل روز شنبه 10 فروردین ماه در سفر به استان فارس به وضعیت ایثارگران سیل زده این استان اشاره کرد و گفت: پس از وقوع سیل در استان فارس، مسئولان و کارکنان بنیاد برای بررسی وضعیت ایثارگران سیل زده در صحنه حضور داشته‌اند و با کمک شرکت بیمه‌گر در حال بررسی میزان خسارات وارده به ایثارگران عزیز هستند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد افزود: تاکنون 32 خانواده معظم شاهد و ایثارگر که از سیل اخیر خسارت دیده‌اند، شناسایی شده‌ و بر اساس ارزیابی‌های اولیه خسارت منازل ایثارگران گرفتار در سیل بین 10 تا 60 درصد است که مقرر شده است توسط شرکت بیمه‌گر تا سقف 350 میلیون ریال به این عزیزان پرداخت شود.
وی همچنین گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر پرداخت خسارت از طریق شرکت بیمه گر از کمک‌های فرمانداری و استانداری نیز استفاده کنیم.
پاکدل در سفر به استان فارس و در دیدار با خانواده شهیدان «محمد برزگر» و «ابوالحسن رضایی» با اشاره به اینکه ایثارگران و خانواده شهدا همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: ایثارگران پس از دوران دفاع مقدس، همواره تلاش کرده‌اند فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه شود و این نشان می‌دهد دوران جهاد برای این عزیزان هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با تأکید بر اهمیت و ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: اگر این فرهنگ در کشور توسعه پیدا کند و ترویج یابد، دیگر نگرانی بابت مشکلات نخواهیم داشت زیرا این فرهنگ مردانی را به عرصه‌های مختلف کشور معرفی می‌کند که در بزنگاه‌های گوناگون، برای مردم و آرمان‌های انقلاب، جان خود را فدا می‌کنند. ایثارگران و خانواده‌هایشان همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده‌اند و در همه حال برای کمک به نظام اسلامی و مردم آماده هستند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi