شناسه خبر : 64954
چهارشنبه 14 فروردين 1398 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسناد زنده کشور!

جانبازان سندهای زنده کشور هستند

جانبازان سندهای زنده کشور هستند

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: جانبازان سندهای زنده کشور و دلاور مردانی هستند که تا مرز شهادت پیش رفتند تا عزت و آبروی کشور را حفظ کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، نخستین نشست کمیته ایثارگران استان کرمانشاه با هدف تدوین برنامه‌های اجرایی «روز جانباز»  با حضور نمایندگان دستگاه‌های اداری استان در سالن جلسات ساختمان بنیاد استان برگزار شد.
در این نشست حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین هادی عسگری مدیر کل بنیاد کرمانشاه در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال نو، حادثه دردناک سیل اخیر در برخی استان‌های کشور که منجر به جان باختن و آسیب دیدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.
حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین عسگری سپس به بیان اهداف برگزاری نشست کمیته ایثارگران استان پرداخت و اظهار داشت: روز جانباز یکی از روزهای بسیار مهم در تقویم ایران اسلامی است و هدف از آن تکریم و تجلیل از بزرگ مردانی است که سال‌های دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی را در جهان محقق سازند.
مدیر کل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: جانبازان سندهای زنده افتخار کشور و دلاور مردانی هستند که تا مرز شهادت پیش رفتند تا عزت و آبروی کشور را حفظ کنند و امروز با گذشت 40 سال از عمر پر برکت این نظام مقدس، با صبر و استقامت با دردهای بی‌شمار خود کنار آمده و از بیان این رنج‌ها و مرارت‌های طاقت‌فرسا خودداری می‌کنند.
وی با اشاره به رشادت‌های جانبازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: الگوی این یادگاران خون و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) است و این عزیزان با دلاوری تمام در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کردند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi