شناسه خبر : 64958
چهارشنبه 14 فروردين 1398 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارسال کمک‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناطق سیل‌زده

ارسال کمک‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناطق سیل‌زده

ارسال کمک‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناطق سیل‌زده

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ارسال کمک‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر به خسارت دیدگان سیل اخیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عادل مهری با اشاره به دغدغه‌های ایثارگران در مورد مشکلات مردم، گفت: ایثارگران در مقاطع مختلف از جمله دفاع مقدس نشان دادند دلسوز مردم و نظام اسلامی هستند و در این شرایط نیز با همان ایثار و از خود گذشتگی وارد عمل شده و به ایفای نقش می‌پردازند.
مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به توجه اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به موضوع سیل در کشور اشاره کرد و گفت: اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر، با هماهنگی ستاد رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر که در همان ساعات ابتدایی وقوع سیل تشکیل شد، برای ارسال کمک اعلام آمادگی کردند.
وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل بنیاد استان‌های مازندران و گلستان صورت گرفت، کمک‌های ایثارگران عضو تشکل‌های شاهد و ایثارگر به این استان‌ها ارسال شده است و حجم این کمک‌ها بیش از ظرفیتی است که توسط بنیاد استان‌های مازندران و گلستان اعلام شده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi