شناسه خبر : 64961
چهارشنبه 14 فروردين 1398 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملکرد جهادگونه بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده

نماینده مردم شیراز در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

 

 

«بهرام پارسایی» با اشاره به حوادث اخیر در برخی استان‌های کشور و وضعیت نامساعد مردم سیل‌زده گفت: نیروهای جهادی و انقلابی بسیج و سپاه در کمک به سیل‌زدگان سنگ تمام گذاشتند.

نقش بی بدیل اقدامات جهادی و انقلابی سپاه و بسیج در کمک به سیل‌زدگان

«بهرام پارسایی» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره سیل اخیر در برخی استان‌های کشور که وضعیت زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است، اظهار داشت: با توجه به این نکته که این‌گونه حوادث طبیعی است؛ اما تدبیراندیشی مسئولان به‌ویژه دولت و وزارت نیرو در کم کردن آثار مخرب این حوادث، تأثیر مهمی دارد؛ لذا عدم برنامه‌ریزی و تدبیر دولت در این خصوص، باعث شد تا آثار سیل وضعیت زندگی مردم را با بحران مواجه کند.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش نیرو‌های مردمی، بسیج و سپاه در کمک به مردم سیل‌زده استان‌های درگیر این حادثه، افزود: در حقیقت هر کجای کشور که مردم به واسطه بروز هرگونه حادثه‌ای دچار مشکلات شوند و به کمک نیاز داشته باشند، بسیج و سپاه پیشگام از دولت بر خود احساس تکلیف کرده و برای کمک به مردم داوطلبانه در میدان حضور پیدا می‌کنند که مصداق بارز این امر را در سیل اخیر شیراز مشاهده کردیم.

 

این نماینده خانه ملت گفت: بسیج و سپاه کمک به مردم و به خصوص اقشار آسیب‌دیده را مهم‌ترین رسالت خود دانسته و برای بهبود وضعیت کشور و مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه بسیج و سپاه از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه‌ها برای کشور عزت و غرور آفریده‌اند، تصریح کرد: در شرایط بحرانی اخیر، بسیج و سپاه در کنار مردم آسیب‌دیده حضور پیدا کرده و تمام امکانات خود را برای کمک به آن‌ها و تخلیه آب منازل به کار بسته‌اند.

 

پارسایی گفت: بسیج و سپاه در تخلیه آب از مناطق سیل‌زده و لایروبی رودخانه‌ها شبانه‌روز جهادگونه عمل کردند؛ مردم به حضور این نیرو‌های جهادی و انقلابی افتخار می‌کنند.

 

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جاری کشور در تمام عرصه‌ها و به خصوص در زمینه اقتصادی گفت: اقدامات بسیج و سپاه در طول عمر بابرکت انقلاب در راستای آبادی کشور ثابت کرده است که این نهادهای انقلابی می‌توانند در کاهش مشکلات به میزان قابل توجهی اثرگذار باشند؛ لذا اگر مدیریت در عرصه اقتصادی را به سپاه محول کنیم، قطعا شاهد آینده‌ای مطلوب‌تر خواهیم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi