شناسه خبر : 64983
شنبه 17 فروردين 1398 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اتحاد مسلمانان ایستادگی کند

انقلاب اسلامی زمینه رشد و تکامل را برای ملت و مستضعفین جهان مهیا کرد. استکبار جهانی نیز از همان اوایل پیروزی انقلاب برای مقابله با این انقلاب به پا خواست. دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب، عراق را وادار کردند که با ما وارد جنگ شود. ارتش عراق با ۱۴ لشکر مکانیزه زرهی وارد عمل شد. آن‌ها ملت ما را نجس و نامسلمان معرفی کردند و در این راه فرزندان این ملت را کشتند و خانه‌ها را خراب کردند. همچنین از شیوه‌های کثیف اسرائیل برای پیشبرد اهدافشان استفاده کردند. آن‌ها دانشجویان خط امام را زنده زنده آتش زدند و عده‌ای از آن‌ها را زیر زنجیر‌های تانک انداختند و بعد با کشاندن جنگ به شهر‌ها حتی به کودکان شیرخوار هم رحم نکردند. آن‌ها قصد داشتند اسلام را که عامل انقلاب در ایران بود را از بین ببرند. شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرده‌اند که در ادامه فرازی از این وصیت‌نامه‌ها را می‌خوانید:

در وصیت‌‎نامه شهید ابوطالبی آمده است: ما از آمریکا و شوروی و انگلیس و فرانسه توقع دوستی با مسلمین را نداریم. ولی از کشور‌های مسلمان عرب نیز توقع خیانت نداریم. اگر این‌ها صدور نفت خود را به آمریکا قطع می‌کردند، آمریکا و اسرائیل با چه سوختی جنوب لبنان را بمباران می‌کرد. اگر موقعیت کشور‌های اسلامی را از روی نقشه بررسی کنیم می‌بینیم چه از نظر سوق الجیشی و چه از نظر معادن، اگر مسلمان‌ها با هم متحد شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را شکست دهد.

 

ولی به امید خدا و امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی در آینده نزدیک پس از سقوط صدام به نجات کشور‌های دیگر خواهیم رفت.‌ای ابرقدرت‌ها؛ دست از جنایت بردارید، دست از درندگی بردارید و به جای ساختن این همه وسائل تخریبی به سازندگی بپردازید. مگر شما روزانه چقدر می‌توانید از دنیا استفاده ببرید و عیش و نوش کنید. بیائید به جای ویرانگری به سازندگی بپردازید والا توسط قیام مردم دنیا نابود خواهید شد. ما مسلمانان ایران و ما پیروان ولایت فقیه به شما اخطار می‌کنیم تا زمانی که پرچم اسلام در مسجدالاقصی به اهتراز در نیاید و حکومت امام خمینی را به حکومت مهدی (عجل الله) متصل نگردانیم از پای نخواهیم نشست. سلام بر همه مسلمانان جهان – سلام بر همه مستضعفان جهان. مرگ بر آمریکا، مرگ بر شوروی؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه.»

 

در وصیت‌نامه شهید ناصر جام شهریاری آمده است: «و تو‌ ای خدای بزرگ کمکم کن که جزء هدایت یافتگان باشم و نصرتم ده که با دشمنان دین تو ستیز کنم...‌ای مسلمانان از همه قشر بدانید که وظیفه شرعی است که از، ولی امر مسلمین اطاعت کنید... خدایا یاریمان کن تا از اماممان پیروی کنیم، و در خط امام که همان خط اسلام است، باشید....‌ای ملت بیدار ایران هوشیار باشید و نگذارید تاریخ تکرار شود، حال که جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش می‌رود، همان‌هایی که با امام علی (ع) گفتند که مالک را بر گردان، ما با قرآن نمی‌جنگیم، (در اینجا هم این کار را نکنند) متاسفانه همین کار را کردند... قرآن و اسلام در ایران پیاده می‌شود، (اجرا می‌شود) نه در حزب بعث صدام ... آری در زمان دودمان ننگین پهلوی سرمان در لاک خودمان بود، و هیچ توجهی نداشتیم، که بر ما و مکتب ما چه می‌گذرد و باز خداوند بر ما منت نهاد و رهبری از سلاله محمد (ص) خمینی این مرد بزرگ، مرد با تقوا، این اسلام شناس واقعی را، ولی امر و رهبر و پیشوای ما کرد.»

 

شهید اسماعیل عموزاده کیمی در وصیت‌نامه خود آورده است: «آمریکا روز به روز ضعیف‌تر خواهد شد به شروط معین. عزیزان! رمز پیروزی ملت ایران هم در اثر پیروزی از امام خمینی و وحدت کلمه بوده است و تمسک جستن به ائمه اطهار است که راه نجات را نشان می‌دهد و، ولی فقیه هم ادامه دهنده راه پیامبر بزرگ اسلام و سایر ائمه (علیهم السلام) است و بر ما ملت (واجب است) که همواره از آن پشتیبانی کنیم و گوش به فرمان امام عزیزمان باشیم. عزیزان! کوردلان و منافقان و کافران خصوصا آمریکای جنایت پیشه سعی در خاموش کردن نور خدا دارند، ولی قادر به این کار نخواهد بود و روز به روز ضعف و ناتوانی او آشکار خواهد شد و ملت ایران پیروزند ان شالله، به شرطی که آگاهی خود و وحدت خود را حفظ کنید و همیشه گوش به فرمان رهبر عزیز، حضرت امام خمینی باشید.»

 

شهید خلیل رفیعیان در وصیت نامه خود نوشت: «قدرت‌های استعماری نتوانسته‌اند در اراده ملت خللی وارد کنند.‌ای امریکا و‌ای شوروی و‌ای تمام ابرقدرت‌ها پوشالی! بدانید که در مقابل قدرت اسلام پوچ و ناچیزند. ما را هم از جنگیدن در داخل و خارج از کشور نترسانید که به قول رهبرمان تا بانگ «لا اله الا الله و محمد رسول الله» در جهان طنین نیفکند، مبارزه هست؛ و تا مبارزه هست، ما هستیم؛ و بدانید که با اینکه حدود سه سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد، هنوز دعای قنوت تمام رزمندگان ما این است: «اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک».

 

در وصیت نامه شهید محمود دایه علی آمده است: «باید در برابر آمریکا جهان خوار ایستاد. این آمریکایی خائن با کمک منافقین دارند شاخ و برگ این نهال انقلاب را می‌ریزند ما باید نگذاریم که این ابرقدرت‌ها، واسطه‌های داخلی آن‌ها به این انقلاب ضرر و زیان برسانند. اگر چه همه را بکشند ما باید تا آخرین قطره‌ی خونمان را به پای این نهال انقلاب بریزیم و آن را آبیاری کرده و رشدش بدهیم. در زمان امام حسین (ع) امام را تنها گذاشتند حالا که امام خمینی راه او را می‌رود ما نباید او را تنها بگذاریم.»

 

 

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi