شناسه خبر : 65011
شنبه 17 فروردين 1398 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرماندار ملایر: مدیران به مشکلات جانبازان رسیدگی کنند

فرماندار ملایر: مدیران به مشکلات جانبازان رسیدگی کنند

فرماندار ملایر گفت: رسیدگی به مشکلات جانبازان وظیفه همه مدیران است و باید هر کاری که در توان داشته باشیم برای این قشر انجام دهیم.

مدیران به مشکلات جانبازان رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر باب‌الله فتحی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یک‌هزار و 100 شهید شهرستان ملایر امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون مطهر شهدا و ایثارگری و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به‌ روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: رسیدگی به مشکلات جانبازان وظیفه همه مدیران است و باید هر کاری که در توان داشته باشیم برای این قشر انجام دهیم.

فرماندار شهرستان ملایر تأکید کرد: باید این جانفشانی‌ها و ایثار جانبازان عزیز به نسل‌های بعدی که از نزدیک جنگ را ندیده‌اند منتقل شود و این برای همه یک افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به نزول بارش‌های الهی در سطح شهرستان از همان روزهای ابتدایی امسال تصریح کرد: این بارش‌ها که در کشور بی‌سابقه بوده و بسیاری از کم‌آبی‌ها را جبران کرد اما خسارت‌‌های زیادی را نیز در پی داشت.

فتحی ضمن تقدیر از دستگاه‌های پای کار در ستاد مدیریت بحران و تیم‌های امدادی در راستای خدمات‌رسانی به مردم در بارش‌های اخیر گفت: دولت نیز اهتمام ویژه‌ای برای جبران خسارت‌ها و بهسازی خسارت‌های ناشی از سیل و بارش‌های اخیر خواهد داشت.

وی ادامه داد: همدلی و تعامل خوبی در شهرستان ملایر بین مسوولان و مردم وجود داشت و در این زمینه نیز مردم همکاری‌های لازم را داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز با اشاره به برنامه‌های این اداره همزمان با روز جانباز اظهار کرد: شهرستان ملایر 2 هزار و 100 جانباز گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

محمد ابراهیم مرادی با اشاره به اینکه فداکاری و ایثار جانبازان کم از شهدا نیست گفت: رفع مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنها از وظایف مسوولان و مدیران جامعه  است.

 وی با بیان اینکه در هفته جانباز بیش از 10 برنامه مختلف از سوی بنیاد شهید با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها پیش بینی شده است افزود: دیدار و سرکشی مسوولان و ائمه جمعه شهرستان با تعدادی از خانواده‌های جانبازان، اعزام راویان ایثار و شهادت با همکاری سپاه به مدارس برای بیان ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا و... از جمله برنامه‌ها در هفته جانباز در ملایر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری همایش روز جانباز با حضور جانبازان شهرستان در روز 21 فروردین ماه خبر داد و گفت:  مصاحبه صدا و سیما با تعدادی از جانبازان، سخنرانی یکی از جانبازان در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان برای جانبازان و... از دیگر برنامه‌های هفته جانباز در ملایر است.

وی ضمن تقدیر از فرماندار ملایر در راستای سرکشی از خانوادهای شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: در اداراتی که دارای کارمندان جانباز هستند از جانبازان  توسط همان اداره تقدیر می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi