شناسه خبر : 65012
شنبه 17 فروردين 1398 , 15:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پدر شهیدان قاری راثی را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان شرقی درگذشت پدر شهیدان قاری راثی را تسلیت گفت

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام محمدعلی و محمدحسین قاری راثی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: خبر درگذشت حاج ایوب قاری راثی از نمونه‌های ماندگار صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمدعلی و محمدحسین قاری راثی موجب تألم و تأثر خاطر شد.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق و دفاع از کیان ایران اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
اینجانب ضمن پاسداشت یاد و نام این پدر بزرگوار و ارج نهادن به فداکاری‌های ایشان، این مصیبت را به امت شهیدپرور استان آذربایجان شرقی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده محترم آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان، اجر و پاداش الهی مسألت دارم.
به گزارش ایرنا، شهید محمدعلی قاری راثی در سال 1359 توسط منافقان و شهید محمدحسین قاری راثی در سال 1366 در منطقه عملیاتی کربلای 8 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi