شناسه خبر : 65053
یکشنبه 18 فروردين 1398 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل شبکه شورای مرکزی انجمن های شاهد و ایثارگر کشور

سلام درمورداین پیام ( تشکیل شبکه شورای مرکزی انجمن های شاهد و ایثارگر کشور)‌درخواست دارم بیشتر راهنمایی بفرماییدجریان چیست خصوصادرموردتشکلات مربوط به فرزندان شاهدوازاینکه اگرهمه فرزندان شاهددران عضویت دارند چرا برای دعوت به اولین مجمع اطلارسانی کامل نشده است؟

- این شبکه از ترکیب تشکلهای ایثارگری کشوری که قبلا"‌مجوز فعالیت کشوری خود را از وزارت کشور دریافت کرده اند تشکیل شده است و هر کدام از تشکلها در این شبکه نماینده و عضو دارند، بنا بر این تشکیل این شبکه بیشتر در راستای هم افزایی تشکها به منظور بازدهی بیشتر به صورت کار گروهی است تا از توان همه تشکلها در رفع مشکلات ایثارگران استفاده شود.

***

بنده فرزند جانباز 25درصد هستم و از سهمیه 25درصدبدون آزمون استخدامی معرفی  شده از طریق  بنیاد شهید هستم،  گزینش هم شدم و توی نامه گزینشم  زدن قطعی رسمی هم  ابلاغ و  شروع به کار برام  زدن ولی حکم نزدن آیا امکان داره برام  دردسر درست کنن و بکار گرفته نشوم خیلی میترسم چون توی سایت خوندم حتما باید از طریق آزمون استخدام بشیم  و بدون آزمون حکمشون لغو هست اگه اطلاعی دارین ممنون میشم راهنماییم کنید

-  اگر با هماهنگی بنیاد و در قالب سهمیه باشد هیچ مشکلی نخواهید داشت و حکم شما هم رسمی قطعی خواهد بود .

***

بنده جانباز وشاهد بازنشسته فرهنگی فوق لیسانس حقوق جزا که در سال ۹۳ درسم تمام شده و قبلاز آن ۱۰ سال است در شورای حل اختلاف افتخاری کاری می کنم. خیلی تلاش کردم که دفتر خدمات قضایی به من بدهند باما ندادند این همه درس خواندم دوست دارم ازمن استفاده بشود نه اینکه در خانه بشینم سه تا مدرک دانشگاهی دارم .

اگر برادری کنی سوال از مرجع بالاتری چنانچه دسترسی دارید بپرسید میتونم با استفاده از امتیاز ایثاری گری مشاور قضایی بگیرم یا وکالت شرکت کنم یا  امتیاز سر دفتری یا در ادارات بازرسی یا نمی دانم میشود کارشناس خبره  در امور کیفری ویا بصورت پاره وقت در دادسرا مشغول شوم  تا ابد دعاگوی خود وخانواد ه ات هستم.بنیاد هزار بار مراجعه کردم هیچ فایده ای نداشته فقط حضرتعالی هستید که جانباز و همدرد هستی.

-  منع قانونی برای بهره مندی شما از این تسهیلات وجود ندارد مگر آنکه شرایط دیگری مثل شرط سنی را نداشته باشد که در این باره باید شرایط اخذ این مجوزها را با شرایط خودتان تطبیق دهید. شمنا" با توجه به شرایط سخت اشتغال در کشور اولویتهایی را برای استفاده از این تسهیلات در نظر می گیرند که  در برخی موارد بازنشستگان در اولویت قرار نخواهند گرفت.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi