شناسه خبر : 65055
یکشنبه 18 فروردين 1398 , 16:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید ملارد: جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد گفت: ولی‌الله هاشمی جانباز 40 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس امروز به یاران شهیدش پیوست.

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

اسماعیل عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: ترویج و نهادینه فرهنگ شهادت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که لازم است امروز بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و جان خود را برای دفاع از ناموس و شرف این مرزوبوم فدا کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد تأکید کرد: حضور جانبازان و ایثارگران نیز در جامعه نعمتی بزرگ است و نوجوانان و جوانان امروز باید به‌درستی با رشادت‌های آنان آشنا شوند.

عنبربیز با اشاره به شهادت یکی دیگر از رزمندگان جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ولی‌الله هاشمی از جانبازان شهرستان ملارد امروز بعد از گذشت سال‌ها درد و رنج به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی در منطقه عملیاتی غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به سر و سینه و کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود امروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار گفت: پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده بی‌بی سکینه (س) ملارد به خاک سپرده شد.

عنبربیز یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان را سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان نبود امروز کشور نمی‌توانست به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند لذا رشادت‌های آنان هرگز نباید فراموش شود بلکه باید آرمان‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به‌درستی در بین نسل امروز تبیین شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi