شناسه خبر : 65064
دوشنبه 19 فروردين 1398 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دمِ حیدری رزمندگان فاطمیون

دلاوران افغانستانی و رزمندگان فاطمیون در نبرد با داعش در سوریه، همچنان شهید و مجروح می‌دهند.

«فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی در نبرد با داعش حضور دارند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند.

هرچند از پایان حکومت داعش در سوریه بیش از یک سال می‌گذرد و دست خیلی از گروه‌های تروریستی و تکفیری از اشغالگری در این جغرافیا کوتاه شده است، اما همچنان پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت از رزمندگان شهید گرفته و می‌گیرد و همچنان رزمندگان فاطمیون غیورانه برای دفاع از جبهه مقاومت اسلامی آموزش دیده و آمادگی نظامی خود را حفظ می‌کنند. «سید خداداد جعفری»، نخستین شهید مدافع حرم سال 98 نیز که در ایام نوروز به شهادت رسید، نیز از رزمندگان فاطمیون است.

نماهنگ «دم حیدری» با صدای حسین طاهری و همراه با تصاویری ناب از عملیات‌های فاطمیون در سوریه کاری از مرکز رسانه فاطمیون  در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi