06 ارديبهشت 1398/ ۲۱ شعبان ۱۴۴۰
شناسه خبر : 65067
1398,شنبه 24 فروردين17:00
اشتراک گذاری در:
عکس روز

یادداشت شبانه یک خبرنگار به مناسبت روز جانباز


حقیقت شیرین آن است که تا به امروز از تمامی جانبازانی که افتخار آشنایی و سپس مصاحبتشان را داشته ام، خصوصا"جانبازان نخاعی که افتخار همکاری با آنان را داشته و دارم...

یادداشت شبانه یک خبرنگار به مناسبت روز جانباز

فاش نیوز -  گاهی بیداری نیمه های شب، توفیق بزرگی می شود تا بال اندیشه هایت خیلی زود راه خود را به سوی گذشته ها بگشایی.

.....سال های متمادی افتخار دیدارش را در روزنامه داشتم. جوان ویلچرنشین فعال و محجوبی که گاهی از شب ها، فاصله  نسبتا طولانی و باریک راهروی تحریریه را یک نفس و شتابان با ویلچر می پیمود تا با کمترین مزاحمتی برای همکارانش، خود، نوشته هایش را به قسمت فنی روزنامه برساند. گرچه این دیدار همیشه بی کلام بود، اما دلم برای روح بزرگش احترام فراوانی قایل بود و تنها یک حس زیبا، «که او به خاطر امنیت و آرامش امثال من ویلچرنشین شده است» و شاید همین باور بود که دهم دی ماه  91 به واسطه یکی از همکاران روزنامه، با افتخار دعوت به همکاری رسانه مجدد با او را با جان و دل پذیرا شدم.

اما حقیقت شیرین آن است که تا به امروز از تمامی جانبازانی که افتخار آشنایی و سپس مصاحبتشان را داشته ام، خصوصا"جانبازان نخاعی که افتخار همکاری با آنان را داشته و دارم، هرکدام  به نوعی استادان و قهرمانان زندگی ام هستند و از آنان چیزهای زیادی یاد گرفته ام. من درکنار این عزیزان بزرگوار "بزرگ" شده ام و درس ها و تجربیاتی کسب کرده ام که "صبوری" سرلوحه تمامی این آموخته هاست.

.... و امروز شایسته است به یمن میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مقابل تمامی جانبازان و بخصوص جانبازان نخاعی میهنمان تبریک بگوییم و به پاس سال ها رزمندگی و سلحشوری، استقامت در راه ایمان و هدفی که این عزیزان به دفاع از آن برخاسته و جانبازی کرده اند و هنوز هم بر سر پیمان خود با ولایت، همچون کوه محکم و استوار ایستاده اند، زانوی ادب بزنیم  و خاک ویلچرشان را توتیای چشمانمان نماییم و از سر ارادت، دستانی را که سال هاست جور پاهای آسمانیشان را می کشد بوسه باران کنیم.

صنوبر محمدی


کد خبرنگار : 17


روز جانباز     نخاعی     فاش نیوز     محمدی                            
Reply
no
1
yes
5
محمد
1398/01/24 - 21:34
سلام وجدانا در مقابل جانبازان بخصوص جانبازان ۷۰٪چکار کرده ایم

Reply
no
0
yes
7
جانباز نخاعی تهران
1398/01/25 - 08:37
به به چه نثر زیبایی. باید به فاش نیوز و شخص جناب ساقی برای داشتن چنین خبرنگار و گزارشگری تبریک گفت. مصاحبه با ایشان واقعا دلپذیر و تاثیر گذاراست. من که با ایشان صحبت کرده ام و از خاطرات دوران جنگ مقداری تعریف کرده ام با آرامشی که خانم صنوبر محمدی در فضای مصاحبه ایجاد کرده اند راحتتر توانسته ام به بیان آنها بپردازم.
این مطلب ایشان هم صد البته زیباست مانند آنچه که در بطن و موضوع مصاحبه است. جانبازان و روز جانباز.
امیدوارم خانم صنوبر بتواند همچنان فعال باشد و در مورد دیگر جانبازان و ایثارگران مطالبی بنویسند.
برای وی و فاش نیوز و عزیزان جانبازی که در آنجا فعالیت دارند آرزوی موفقیت می کنیم.


Reply
no
4
yes
8
1398/01/25 - 13:55
مرحبا به این نوشته

Reply
no
0
yes
4
1398/01/25 - 19:17
۳۷ سال گذشته از ویلچر نشینی ما ودریغ از داشتن حمل ونقل عمومی برای جانبازان و معلولین.با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه

Reply
no
2
yes
6
رزمنده
1398/01/25 - 22:39
بازم شاهکارکردی خانم صنوبر.
قلمت زیباست.
بیشتر بنویس.
به امید خق علیه باطل.

Reply
no
2
yes
6
جانبازوبرادرشهید
1398/01/26 - 00:33
خدایابتوپناه آورده ایم وازتوکمک میخواهیم.خدایادست مارابگیر چراکه فریادرسی جزتونیست.

Reply
no
2
yes
9
جانبازوبرادرشهید
1398/01/26 - 00:37
خدایابتوپناه آورده ایم وازتوکمک میخواهیم.خدایادست مارابگیر چراکه فریادرسی جزتونیست...خانم محمدی مارادعاکن چون دعای مابجایی نمیرسدشماهم دعابفرماییدبه امیداستجابت دعا.

Reply
no
1
yes
6
عمه ملیحه
1398/01/26 - 15:43
ای وای عزیز جون شما چرا بی خوابی شبانه داری ؟؟

گاه گاهی که دلم میگیرد
به خودم می گویم:
در دیاری که پر از دیوار است
به کجا باید رفت؟
به که باید پیوست؟
به که باید دل بست؟

حس تنهای درونم می گوید:
بشکن دیواری که درونت داری!
چه سوالی داری؟
تو خدا را داری
و خدا...
اول و آخر با توست

و خداوند عشق است...



no
1
yes
0
عمه ملیحه
1398/01/28 - 09:32
خانم صنوبر جان کلی شعر قشنگ برات نوشتم ولی فاش نیوز پاک کرده؟؟
انگار دوست نداره من با شما دوست باشم یا دوست بشم .


Reply
no
1
yes
4
1398/01/27 - 09:51
درود و سلام بر جاتبازان.درود بر شهدای حق و حقیقت و سلام بر مجاهدان عرصه شهادت و فداکاری.
امیدولرم نوشته های این خواهرمون به محضر صاخب عصر(عج) برسه و موجب دعا و عاقبت بخیری ایشون بشه

Reply
no
0
yes
0
فاش نیوز
1398/01/28 - 12:28
عمه ملیحه گرامی سلام
خوبید؟
کامنت متاسفانه قابل انتشار نبود





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.