شناسه خبر : 65077
دوشنبه 19 فروردين 1398 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد البرزی به خیل شهدا پیوست

«غلامعلی عطائی» جانباز ۷۰ درصد البرزی پس از سه دهه تحمل درد و رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «غلام علی عطائی» جانباز سرافراز 70 درصد از استان البرز دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

«غلام علی عطائی» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی به خیل شهدا پیوست
«غلامعلی عطائی» از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز 70 درصد میهمان استان البرز پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ در اولین ساعات یکشنبه 18 فروردین‌ماه دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.
 
گفتنی است پیکر پاک این شهید سرافراز از ساعت 11 امروز دوشنبه 19 فروردین‌ماه از جلو درب منزل وی واقع در فاز 4 شهرک دریا با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور استان البرز تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده طاهر علیه‌السلام به خاک سپرده خواهد شد.

شایان‌ذکر است مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی شهادت یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس «غلام علی عطائی» را به خانواده‌ی معزای این جانباز گران‌قدر و مردم شریف و شهیدپرور البرز تسلیت گفته و برای بازماندگان این شهید عزیز صبر جمیل را خواستار شد.

 

منبع: ایثار
کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi