شناسه خبر : 65078
دوشنبه 19 فروردين 1398 , 17:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اذعان کرد:

بیمه تکمیلی ایثارگران نیم بند اجرا می شود

سخنگوی هیئت رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اجرای نیم بند مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره بیمه تکمیلی ایثارگران اذعان کرد.

فاش نیوز -  سخنگوی هیئت رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس اذعان کرد که متاسفانه مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره بیمه تکمیلی ایثارگران که برای تصویب آن زحمات زیادی کشیده شده، تا کنون به صورت نیم بند اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پربرکت شعبان، در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از جامعه ایثارگری گفت:

ما موضوعاتی که در رابطه با بحث ایثارگران بود، هم در بودجه و هم در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پیگیر بودیم و در این چارچوب فراکسیون ایثارگران به دنبال این هستند اقداماتی که در واقع قانون است، اما اجرایی نمی شود را به نوعی دنبال کنند تا اجرایی شود.

وی اضافه کرد: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که قانون جامعی در خصوص این عزیزان است، به عنوان اصل و اساس مدنظر مجلس قرار دارد و تلاش شده است تا مواد قانونی آن به صورت کامل اجرایی شود، اما متاسفانه برخی از ابهامات ایجاد شده مانع از این کار شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم ادامه داد: موضوعات ایثارگری به عنوان دغدغه جامعه هدف، همیشه به عنوان سرلوحه کار فراکسیون ایثارگری که بنده هم در جلسات آن حضور دارم قرار دارد.

نعمتی درخصوص وضعیت اجرایی بیمه تکمیلی ایثارگران متذکر شد: متاسفانه این مصوبه مجلس شورای اسلامی که برای تصویب آن زحمات زیادی کشیده شده، تا کنون به صورت نیم بند اجرا شده است. در این راستا نیز ما به دنبال تقویت بعد نظارتی مجلس برای اجرایی شدن کامل آن هستیم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام
به عنوان یک جانباز رزمنده بسیجی ابتدای انقلاب ,اقدام رذیلانه وشیطانی آمریکا در تروریست شمردن این نهاد آزادی بخش ومنادی محرومان خارج وداخل کشور وورای مرزها ,را محکوم نموده وبسیج را به عنوان بازوی قدر تمند سپاه در دوران جنگ وپسا جنگ دانسته وبا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام همبستگی می کنیم .تحریم های همه جانبه, و ضد بشری ترامپ بر علیه 80ملیون ایرانی خود ترور وظلم بزرگ به ملت ایران است .
ننگت باد ا ی دستی که ,بد بود ی بدتر کردی .
عاقبت آه مظلومان دامن ستمگران را خواهد گر فت .
عقل و ایمان بر شهوت وقدرت پیروز است .
با سلام در استان قم برخی از پزشکان و داروخانه های طرف قرار داد بیمه دی به علت عدم پرداخت حق ویزیت و پول دارو از سوی بیمه دی از ارایه خدمات خودداری می کنند به علاوه انکه با گذشت ماه ها از ارایه نسخه های پزشکی و بیمارستانی هنوز بیمه هزینه های پرداختی از سوی جانبازان را پرداخت نکرده است. ظاهرا همه این اتیش ها از گور تحریم های امریکا شعله ور است والا دولت خدوم در حال خدمت گزاری است
سلام خدمت شمانماینده بزرگوار...شمافرمودیدنیم بنداجرامیشود،ولی بنظرحقیراصلأ اجرانمیشود..
بهرداروخانه یارادیولوژی یاکلینیکی مراجعه میکنیم میگویندبابیمه دی قراردادنداریم.. دفترچه درمانمان راسه ماهه اعتبارزده اندازامسال.. دولت بجای کمک فقط نقشه میریزدکه چطور خزانه راپرکند،،یعنی هرسه ماه ما ایثارگران بایدسه هزارتومان بابت تعویض دفترچه درمان پرداخت کنیم. دفترچه ایی که خدماتی هم نمیدهندبهش..دولت مصوبات شمانمایندگان محترم درخصوص جامعه ایثارگران رابطورکامل اجرانمیکند..آیااین انصاف هست که ماجانبازان زیر25درصدغیرشاغل برای نان شب دغدغه داشته باشیم؟؟ وبرای درمان هم دغدغه داشته باشیم؟؟
آیاما ایثارگران حقمان این است که درمیانسالی وبااین تورم وگرانی وبیماری درعسروحرج زندگی کنیم و شرمنده همه باشیم؟؟
تورابجان هرکس که اعتقادداریدبداد جامعه ایثارگران زیر25درصدفاقدشغل ودرآمدباشید،،مخصوصأجانبازان کمک معیشت بگیرساتا..نگذارید بشکنیم..اجرتان باخداوندمتعال..سایه مقام رهبری مستدام..
تا وقتی فراکسیون ایثارگران انقدر ناکارآمد باشه همین آش و همین کاسه اس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi