شناسه خبر : 65082
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام شهیدی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی میلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را که به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران عزیز میهن اسلامی به عنوان «روز پاسدار» نام گذاری شده است را به ملت شریف ایران، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی شهیدی به شرح زیر است:
 

 بسمه تعالی

  سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت های آن حضرت در سرزمین کربلا و روز عاشوراست. حرکت عظیمی که با اتکا به پشتوانه‌ه­ای معنوی و حماسی منجر به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری گردید و الهام بخش حرکت های حق جویانه و شهادت طلبانه بعد از خود شد. چنانکه شهدا و ایثارگران معزز ایران اسلامی نیز با داشتن چنین الگوی ارزشمندی توانستند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در پاسداشت ارزشهای اسلامی و انقلابی ودفاع از کیان جامعه و پیروی از ولی خویش به خوبی نقش آفرینی نمایند و دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف خویش شکست دهند.

 پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تأسّی به شجاعت، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، اهتمام جدی ورزیده و صحنه ‏هایی فراموش نشدنی و حماسه ‏هایی باشکوه آفریدند.

 میلاد مسعود سیدالشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را که به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران عزیز میهن اسلامی به عنوان «روز پاسدار» نام گذاری شده است، به ملت شریف ایران، خانواده های معزز  شهدا و ایثارگران و پاسداران و بسیجیان عزیز انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک عرض می نمایم و برای تمامی اعضای متعهد این نهاد انقلابی آرزوی توفیق دارم.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi