شناسه خبر : 65085
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار در تقدیر از حضور ایثارگرانه مردم در حادثه سیل

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار در تقدیر از حضور ایثارگرانه مردم ایران در حادثه سیل

 دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با صدو بیانیه ای از فداکاری مردم عزیز ایران در خدمت رسانی به هموطنان سیل زده و از دستگاه‌های کمک رسان به این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار در تقدیر از حضور ایثارگرانه مردم ایران در حادثه سیل به گزارش «ایثار»، متن این بیانیه به شرح زیر است:

امام صادق (ع): قَضاءُ حاجَهِ الْمُؤْمِنِ أفْضَلُ مِنْ ألْفِ حَجَّه مُتَقَبَّله بِمَناسِکها، وَ عِتْقِ ألْفِ رَقَبَه لِوَجْهِ اللهِ.

برآوردن حوائج و نیازمندی‌های مؤمن از هزار حجّ مقبول و آزادی هزار بنده بالاتر و والاتر است.

حادثه‌ی سیل ویرانگر اخیر در استان‌های مختلف کشور که خسارت‌های سنگینی به شهرها و خانه‌ها و مزارع هموطنان عزیز وارد ساخته است موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اگر چه این سیل برای کشور خسارت‌های وسیعی ایجاد کرد و رنج و ناراحتی برای مردم به وجود آورد و بعضی از خانواده‌ها را در غم از دست دادن عزیزان داغدار نمود، لکن ایثار، از خود گذشتگی، فداکاری و حضور داوطلبانه مردم برای کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی، بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های مردمی را خلق نمود و به حق نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با لبیک به رهبر خود و پیروی از سبک و سیره شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی به یاری هموطنان خود شتافتند.

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با تقدیر از ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری مردم عزیز ایران در خدمت رسانی به هموطنان سیل زده از دستگاه‌های کمک رسان به این حادثه از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، هلال‌احمر، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و نیروهای مسلح به‌ویژه بسیج مستضعفین و ائمه محترم جمعه تقدیر و تشکر می‌نماید.

به امید رفع خسارت از تمامی خسارت دیدگان این حادثه.

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi