شناسه خبر : 65106
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناامید از تدبیر و امیدی ها!

ناشناس - وضعیت تدبیر و امیدی ها به جایی رسپده که پشیمان ها هیچگونه حمایتی نکردند و در جریان سیل اخیر پشت پا زدند تا بسرعت غزل خداحافظی را بخوانند. در حقیقت وقتی بی کفایتی به این درجه رسیده دیگر نیازی به ادامه تحمیل ضرر و خسارت های هنگفت نیست.

وزیر بهداشت و درمان وقت گفته بود بیماری که یک سال بیشتر زنده نیست نیاز نیست مبالغ میلیاردی هزینه درمانش کرد و باید بگذارند بمیرد لذا همین تعبیر خودشان کافیست که وقتی میدانیم تا امروز هم با فشار و زور مردم و رهبر معظم انقلاب نیم خیز افتان و خیزان خودش را کشانده چه لزومی دارد خسارتها و ضررهای هنگفت ادامه داشته باشد.

اگر تدبیر و امید برای تصویب برجام آمده که یک سال قبل به طور کامل و رسمی شکست خورده گرچه از ابتدا می دانستیم آمریکا هرگز به هیچگونه پیمان و قرارداد رسمی بین المللی وفا نکرده و نخواهد کرد لیکن برای اثبات تاریخی و سندی برای نسل های آینده کافی ست و لزومی برای ادامه بی کفایتی و خسارتهای هنگفت وجود ندارد.

 فلذا میبایست پشیمان ها به دلواپسان متصل شوند و گاهی دلواپسان با پشیمان ها همصدا شوند تا همین موقع ضرر و خسارت را متوقف کنیم در غیر این صورت مضحکه تاریخ خواهند شد. از سوی دیگر دی ماه 96 شعارهای دیگه تمامه ماجرا اشاره به همین قضیه و در واقع تمام شدن ماجرا دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اصولا" جانباز را بادرد وبیماری می شناسند .وبیمار ومریض ,از منظر قانون حق وحقوقی دارد .
که درجه وارزشش با صدمه جنگی وجانبازی مضاعف می گردد .
الان کارمندان سایر بیمه ها خدمات بهتری نسبت به بیمه دی در یافت می کنند.
قانون فصل الخطاب است "
به استناد ماده ۱۳ قانون جامع «خدمات‌رسانی به ایثارگران»، صد‌درصد بیمه مکمل ایثارگران بر عهده دولت است".که بنیاد بایستی پرداخت کند .
لکن مدت 8 ماه است همه جانبازان وپزشکان ,داروخانه ها ,بیمارستانها ومراکز درمانی و...ازبیمه دی مطالبه دارند .
وبیش از همه جانبازان که با حقوق در حد 2 ملیونی وفرزندان در سن ازدواج ,بیکار ,وبی شغل بایستی این مشکلات را تحمل کنند .
مگر جز جانبازان کارمندی از سایر ادارات چنین سرگردانی دارو ودر مان ومعوقه از بیمه هاشان دارند؟خیر غالبا"راضی هستند .وحداکثر یک ماه پولشان را نقد می کنند .
یک جانباز علاوه بر جراحی که می شود هزینه های متعددوجنبی دیگر به او تحمیل می گردد که بایستی از جیبش پرداخت کند .مشکل اسکان ,همراه,زیر میزی,خرید لوازم اتا ق عمل ,ایاب وذهاب ,بستری ولباس و...

از جناب نوبخت که متولی دخل وخرج دولت هستند انتظار این است که به این مورد انسانی وحیاتی , رسیدگی نمایند .
وجانبازان علاوه بر بیماری ودرد ,دغدغه دیگری نداشته باشند .با تشکر
برادر عزیز اینها سرمایه های نظامند وتا سفره انقلاب پهن است این عزیزان دست از آن بر نمیکشند وفقط جایشان با دیگری عوض میشود اما بر سفره حضور مستمر دارند !!!!!حالا یا به اسم وزیر یا رییس جمهور یا نماینده و..........مهم حضور دایم این سرمایه های عزیز است که تشنگان خدمتند وهیچ وقت سیر نمیشوند بلکه عطششان بیشتر میگردد وبا داشتن 80-90 سال سن باز هم دست بردار نیستند وچنانچه مردم هم نخواهند آنها باز هم خدمت را وظیفه خود میدانند وهمواره بر سر سفره انقلاب حضور خواهند داشت !!!!!شما فکر میکنید که مثلا فلان وزیر و..........عزل شوداو دیگر بیکار میشود ویا خانه نشین میگردد؟خیر بلکه به پستهای بالاتر میرود واین یعنی دهن کجی به ملت .
سلام ، خودداری از مجازات مجرمین که در هر لباسی قرار دارند یعنی خیانت به دین و مردم لذا مشاهده میگردد هنگامی که مسئولی محاکمه میشود مردم بسیار خوشحال میشوند اینها نشانه های بزرگی هستند برای آنانکه که فکر میکنند و عبرت میگیرند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi