شناسه خبر : 65110
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام‌ انزجار شدید ایثارگران از اقدام آمریکا علیه سپاه

شبکه ملی ایثارگران کشور طی بیانیه ای، با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت قاطع خود را از همرزمان خود در این نهاد مقدس و مردمی اعلام کردند.

فاش نیوز -  شبکه ملی ایثارگران کشور طی بیانیه ای، با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت قاطع خود را از همرزمان خود در این نهاد مقدس و مردمی اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الناصر المستضعفین و قاسم الجبارین
 
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. امام خمینی (ره)
 
ماه شعبان ماه رحمت و منسوب به سید انبیاء صلی الله علیه و آله و سلم است و مردم ایران اسلامی خود را آماده می کنند تا با استفاده از فیوضات این ماه مبارک خود را برای ورد به شهرالله آماده سازند. این روزها روزهای تجلی عشق و همبستگی ملت ایران در یاری هموطنان سیل زده خود در استانهای گلستان،مازندران،لرستان و خوزستان عزیز است و پیشتازان این عرصه ی جهاد فی سبیل الله کما فی السابق بسیجیان،سپاهیان و ارتشیان غیور هستند.

مردم قدر شناس ایران اسلامی روز سوم شعبان و سالروز میلاد سیدالشهدا علیه السلام را بهانه ای قرار داده اند تا از پاسداران کیان انقلاب اسلامی قدردانی نمایند و همه ساله در این روز عزیز حماسه ای از قدرشناسی را شاهد هستیم. اما امسال شیطان بزرگ در ادامه خباثتهای خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروهک های تروریستی قرار داده است، همان لیستی که در سال ۲۰۱۲،  آمریکا منافقین جنایتکار را از آن خارج کرد عجبا! کشوری که دستش از هیروشیما گرفته تا عراق، سوریه و یمن تا مرفق به خون بیگناهان جهان آلوده است سپاه خدمتگزار را تروریست می نامد.

صد البته این اقدام نشان دیگری بر ضعف و فروپاشی هیمنه پوشالی آنان دارد و وعده های الهی محقق خواهد شد "وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ".

آمریکایی ها امروز تنها به دنبال جنگ روانی علیه کشور اند، برای بر هم زدن جو بازار و متلاطم کردن اقتصاد ایران. بر کسی پوشیده نیست سپاه ما از سال ۲۰۰۷ در تحریم های موشکی و هسته ای و حقوق بشری و تروریستی بوده است. این ها چیز جدیدی نیست و تاثیری بر اراده و همبستگی ملت ما نخواهد داشت. می ماند جربزه رو در رویی با شیرمردان ایرانی. حالا دیگر از شرق مدیترانه تا غرب افغانستان گور آمریکایی هاست. دست از پا خطا کنند، باید هر روز جنازه سربازان یانکی ها را شماره کنیم. و چه زیبا فرمودند رهبر معظم انقلاب که دوران بزن درو ها تمام شده است.

آمریکا از منطقه فرار خواهد کرد همان طور که از سوریه فرار کرد. عربستان و امارات هم که در باتلاق یمن فرو رفته اند و اسراییل آنقدر ضعیف است که همان موشک های غزه او را بس است.

همگام با ملت شجاع و غیور ایران عزیز، شبکه ملی ایثارگران کشور ضمن اعلام انزجار از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام میدارد تا پای جان بر سرآرمانهای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و از مسئولان به ویژه مجلس شورای اسلامی میخواهیم در اقدامی متقابل ارتش آمریکا و پنتاگون را در لیست گروهای تروریستی قرار دهد.

بار دیگر روز سوم شعبان را بهانه قرار داده و این روز را اولا به رهبر عظیم الشان انقلاب دامت برکاته و ثانیا به همه پاسداران عزیز و شجاع انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفته و مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه خود از زحمات ارزشمند این عزیزان در عرصه های مختلف کشور را عرضه میداریم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
شبکه ملی ایثارگران کشور

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
ای کاش من هم یک پاسداربودم...(امام خمینی ره)
بنام خذای مهربان.....سلام به پاسداران....سلام به همه پاسداران حریم اسلام و انقلاب پاسداران فرزندان ایران زمین هستند.........پاسداران خار چشم دشمنان اسلام و انقلابند.....درود خدا بر پاسداران شهید و پاسداران عصر حاضر ...ما دوستتان داریم خدا یارو نگه دار شما باد امین
بسم الله الناصر المستضعفین و قاسم الجبارین

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. امام خمینی (ره)
سلام بر عزیزان پاسدار در پناه حضرت حق بر دشمنان اسلام و انقلاب بهروز و پیروز باشید. انشاالله
با سلام بنده محمدعلی شاکری جانباز جنگ تحمیلی سپاه یک گروه نیست سپاه یعنی همه ملت ایران بنده هم به نوبه خودم تحریم سپاه را از طرف سردمداران آمریکا محکوم می کنم و چند کشور جاهل عرب که حمایت کردند هم یاد آور می شوم شما هم سرنوشتی بهتر از صدام نخواهید داشت ایران و سپاه ایران کشور معنویات است نه مادیات همان طور که دیدید در جنگ تحمیلی هرچه به صدام دادید علیه خودش استفاده شد سلام بر تمام سپاهیان بخصوص فرماندهان بزرگوار سپاه و ارتش////و ای سردمداران آمریکا ئی ننگتان باد که بوئی از انسانیت نبردید و تا انسان نباشید دست به هر نیرنگی از شما دور از انتظار نیست با روش شما عاقبت غرب آسیا گورستان سربازان شما خواهد شد
محمدعلی شاکری جانباز جنگ تحمیلی بنده به نوبه خود شدیدا سردمداران آمریکا را از اینکه سپاه را یک گروه تروریستی می نامد محکوم می کنم و به کج فهمان حاکم بر آمریکا می گویم سپاه یک ملت است به نام ایران نه یک گروه شما یک گروه تروریستی هستید که سال هاست امن و امان جهان را بر هم می زنید و به بعضی از حاکمان عرب که از آمریکا تقلید می کنند می گویم به خدا و قرآن پنهان ببرید لازم نیست دلارهای نفتی را به جیب سردمداران آمریکا سرازیر کنید و سلاح در یافت کنید و فکر نکنید سلاح‌های آمریکا پناهگاهی است برای شما دست از دشمنی با ملت ایران بردارید ملت ایران دشمن شما نیست دشمن شما همان آمریکا و سلاح‌های آمریکا یی است به شما توصیه می کنم دست تشنج آفرینی در منطقه بردارید این را بدانید در صورت هرگونه اقدام نظامی علیه ایران غرب آسیا گورستان سربازان آمریکا یی خواهد شد و شما هم سرنوشتی بهتر از صدام نخواهید داشت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi