شناسه خبر : 65121
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 16:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام کاروان کمک های ایثارگران به مناطق سیل زده

کاروان ایثارگران به همت باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار و به نماینده قرارگاه مهندس جهادی جاویدالاثر احمد متوسلیان، به منظور کمک به مردم سیل زده استان لرستان به شهرستان معمولان اعزام می شوند.

فاش نیوز - کاروان ایثارگران به همت باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار و به نماینده قرارگاه مهندس جهادی جاویدالاثر احمد متوسلیان، به منظور کمک به مردم سیل زده استان لرستان به شهرستان معمولان اعزام می شوند.

بر پایه این گزارش، کاروان اقشار مختلف ایثارگران متشکل از دو اتوبوس نیروی کمکی و دو کامیون خاور شامل اقلام مصرفی، به منظور کمک به مردم سیل زده شهر معمولان دراستان لرستان اعزام می شوند.

این کمک ها و اقلام جمع آوری شده ایثارگران از قبیل پتو، لباس، کنسرو، آب معدنی و دیگر مایحتاج مورد نیاز، امشب بعد از نماز مغرب و عشا و پس از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت قمربنی هاشم سلام الله علیه، از مقابل مسجد قمربنی هاشم شهرک شاهد تهرانپارس به سمت استان لرستان حرکت حواهد کرد.

 

 
کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi