شناسه خبر : 65122
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خسارت سیل به ۱۵ گلزار شهدای کشور

گروه اجتماعی ــ معاون بنیاد شهید کشور به تسهیلات این بنیاد برای جامعه ایثارگری کشور که در سیل اخیر دچار خسارت شدند اشاره کرد و گفت: سیل اخیر به ۱۵ گلزار شهدای کشور خسارت زد.

خسارت سیل به ۱۵ گلزار شهدای کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور امروز، ۲۰ فروردین‌ماه در بدو ورود به خرم‌آباد در گلزار شهدای این شهرستان، اظهار کرد: علاوه‌ بر ۱۲ میلیون شهری و ۱۰ میلیون روستایی که توسط در بنیاد مسکن به جامعه ایثارگری خسارت دیده سیل پرداخت می‌شود ۳۵ میلیون تسهیلات نیز از طرف بنیاد شهید داده خواهد شد هر چند شاید مبلغ قابل‌توجهی نباشد.
وی با ذکر این مطلب که وام تبصره‌ای در اختیار جانبازان خسارت دیده از سیل قرار داده می‌شود، تصریح کرد: مضاف بر این صندوق شاهد ایثارگر تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات در حوزه اشتغال و کارآفرینی برای آن دست از جامعه ایثارگرانی که شغل خود را از دست داده باشند ارائه می‌دهد.
میرمرادی با اشاره به این‌که آمارهای خسارت دیدگان جامعه ایثارگری روزانه ارائه می‌شود، تصریح کرد: ۲۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری کشور در سیل اخیر دچار خسارت شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید با تأکید بر این‌که از سوی بیمه کوثری برای ۸۰۰ ساختمان است دیده جامعه ایثارگری تشکیل پرونده شده است، اضافه کرد: در خصوص کشته شدگان جامعه ایثارگری سیل فقط یک مورد از فرزندان شهدا در فارس جان خود را از دست داد.

کارگروه گلزارهای شهدا تشکیل می‎شود
وی با ذکر این مطلب که ۱۵ گلزار شهدای کشور در سیل اخیر دچار خسارت شد، ادامه داد: کارگروه گلزارها تشکیل و در سطح ملی برای جبران خسارات کمک خواهد شد.
میرمرادی با اشاره به اینکه آسیب جدی به بنیاد شهید پلدختر وارد شده است، اضافه کرد: از همکاران بنیاد شهید تشکر می‌کنم که تعطیلی عید نوروز خود را رها کرده و در خدمت جامعه ایثارگری کشور بودند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید با تأکید بر اینکه توصیه رئیس بنیاد شهید تشکیل کارگروه خدمات و کارآفرینی و درمان در بنیاد شهید است، اضافه کرد: ویزیت دوره‌ای رایگان برای خانوارهای سیل زده توسط بنیاد شهید انجام می‌شود.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi