شناسه خبر : 65123
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آسیب سیل به ۱۴۶۰ ایثارگر در کشور

معاون بنیاد شهید:

 

یک هزار و 460 ایثارگر کشور در سیل اخیر آسیب دیدند

 

 

ایلام - ایرنا- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بر اساس بررسی های انجام گرفته یک هزار و 460 ایثارگر سراسر کشور در سیل امسال دچار حادثه و خسارت شده اند.

 

 

به گزارش ایرنا، محمود پاکدل روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: از این شمار 500 نفر در گلستان، 150 نفر در مازندران، 250 نفر در ایلام، 500 نفر در لرستان و 64 نفر در فارس بر اثر سیل خسارت دیده اند.
وی با بیان اینکه تمامی جامعه ایثارگران از طریق شرکت کوثر بیمه هستند، ادامه داد: جبران خسارت های وارد شده به ایثارگران شامل جانبازان و خانواده های معظم شهدا تا سقف 350 میلیون ریال خواهد بود.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ذکر اینکه ارزیابی خسارت توسط این شرکت انجام شده افزود: پرداخت خسارت به ایثارگران برخی استانها مثل مازندران و گلستان که از ابتدای سال درگیر سیل بوده اند، آماده پرداخت است.
پاکدل تاکید کرد: این نهاد همواره در همه امور یاری گر ایثارگران بوده و اگرچه برخی خسارت ها شاید جبرانش امکانپذیر نباشد، ولی این نهاد در تلاش است با کمک دولت و سایر نهادها بخشی از مشکلات این قشر را رفع کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: سیل اخیر اگرچه خسارت هایی را به بار آورد ولی نمودی از روحیه جهادی و وحدت و انسجام در کشور بوجود آمد.
حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به بارش 900 میلی متری باران امسال در استان ایلام گفت: خوشبختانه با اقدام های پیشگیرانه از ورود خسارت های بیشتر به استان جلوگیری شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور بررسی خسارت به ایثارگران سیل زده استان ایلام ظهر امروز به این استان سفر کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi