شناسه خبر : 65124
سه شنبه 20 فروردين 1398 , 16:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان

آئین افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان زبان هنر، مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است

مراسم افتتاحیه هفته هنر اسلامی با حضور مسؤولان، هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در جوار شهدای گمنام گاوازنگ زنجان برگزار شد.

 زبان هنر، مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین افتتاح هفته هنر انقلاب اسلامی و مراسم ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام ظهر امروز با قرائت دعای عهد به همت حوزه هنری و با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، با حضور قاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اسماعیل خدایی مشاور امور ایثارگران استاندار، حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، هنرمندان، اساتید و فعالان فرهنگی استان برگزار شد.

امیر نعمتی سرپرست حوزه هنری استان زنجان در این مراسم ضمن تأکید بر لزوم ترویج هنر حقیقی اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه دارد در راستای اشاعه هنر حقیقی و فرهنگ‌سازی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تلاش کند.

حسین محمدی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداخت و با بیان اینکه زبان هنر مقدس بودن جنگ تحمیلی را ثابت کرده است، گفت: رزمندگان و شهدا از حق دفاع کردند و پیروز شدند.

در ادامه این مراسم، حسن‌علی پاکزاد، دبیر انجمن ادبی صراط و رضا اسمخانی، دبیر انجمن ادبی فریاد به شعرخوانی با موضوع شهدای گمنام پرداختند.

حاضران در این جمع ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و با قرائت فاتحه به روح بلند آنان، بار دیگر با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi