شناسه خبر : 65144
چهارشنبه 21 فروردين 1398 , 15:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

⚡️ دیدار نمایندگان امام خامنه‌ای با جانبازان

پنج هیئت از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.

فاش نیوز - در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح امروز(چهارشنبه 21 فروردین) پنج هیئت از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور در آسایشگاهها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.

حجج اسلام آقایان ابوترابی‌فرد، حاج‌علی‌اکبری، سلیمانی، قمی و محمدیان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و مجاهدت‌های آنان قدردانی کردند.

همچنین نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گرانقدر دفاع مقدس تجلیل کردند.

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi