شناسه خبر : 65150
چهارشنبه 21 فروردين 1398 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در مصلای رشت

یادواره شهید صیاد شیراز در رشت

مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی امروز در مصلای رشت برگزار شد.

یادواره شهید صیاد شیراز در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان مراسم بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی مراسم یادبود امروز با حضور آیت لله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و جمعی از کارکنان ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در مصلای رشت برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ حسینی از همرزمان شهید صیاد شیرازی به ویژگی های اخلاقی و کاری این شهید اشاره کرد و گفت : روحیه خستگی ناپذیر شهید صیاد شیرازی در مبارزه با دشمنان اسلام امید بخش نیروهای نظامی بود.
وی افزود : لحظه به لحظه زندگی شهید صیاد شیرازی برای ما درس ایمان و شجاعت است.

همرزم شهید صیاد شیرازی به فداکاری ها و شجاعت شهید صیاد شیرازی در اشاره کرد و گفت : شهید صیاد شیرازی با درایت و هوشیاری با منافقان در کردستان مبارزه کرد و مانع تجاوز آنها به کشور عزیزمان شد.

امیر سرتیپ ناصر حسینی افزود : شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس همواره در خط مقدم جبهه بود و سرانجام نیز به آرزوی همیشگی خود یعنی شهادت نائل آمد.
در این مراسم از 2 جانباز بازنشسته نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز جانباز تجلیل شد.
شهید صیاد شیرازی در بامداد ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ به وسیله عوامل مسلح سازمان مجاهدین خلق در پوشش رفتگر، مقابل در منزل مسکونی‌اش در تهران و در برابر دیدگان فرزندش ترور شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi