شناسه خبر : 65163
پنجشنبه 22 فروردين 1398 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام حمایت قاطع جمعیت جانبازان از سپاه پاسداران

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با به تن کردن لباس سپاه پاسداران در نخستین جلسه شورای مرکزی در سال ۹۸ ، حمایت قاطع خود را از این نهاد انقلابی در برابر حرکت نابخردانه ترامپ اعلام کردند.

فاش نیوز -  اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با به تن کردن لباس سپاه پاسداران در نخستین جلسه شورای مرکزی در سال 98 ، حمایت قاطع خود را از این نهاد انقلابی در برابر حرکت نابخردانه ترامپ اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، اعضای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در نخستین جلسه شورای مرکزی در سال ۹۸ با کسوت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشکل خود را در خیل حمایت کنندگان از این نهاد انقلابی و تاثیرگذار در منطقه برای مقابله با فتنه گری‌های شیطان بزرگ خواندند و تاکید کردند: جانبازان که خود برآمده از تجلی فرهنگ ایثار و شهادت از مکتب ناب امام خمینی (ره) هستند، حرکت کینه‌ورزانه و نابخردانه ترامپ را نشانه آشکار شکست‌های آمریکا و افول اقتدار این قدرت رو به موت می‌دانند.

جمعیت جانبازان هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری بی‌نتیجه برای استقرار سیاست‌های شکست خورده در منطقه را پدیده پیش‌روی همه اندیشمندان سیاسی و جامعه شناسی برشمرد که اکنون فراتر از هزینه های هنگفت رئوسای جمهوری قبلی در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ به آتش کشیده می‌شود.

این جمعیت خاطرنشان کرد: مروری بر گذشته اعمال تهدیدها و تحریم‌های فلج کننده و مادر تحریم‌ها و در عین حال جایگاهی که اکنون نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد، نشان می دهد که آینده پیش‌روی جهان بدون استکبار آمریکا و شیطان بزرگ در برابر ملت‌ها قرار دارد.

جمعیت جانبازان در جریان بررسی مسائل داخلی کشور ضمن بررسی ابعاد حادثه سیل در 20 استان، مهار واکنش‌های طبیعت و محیط زیست را تا حدودی به لحاظ علمی قابل پیش‌بینی و در حد امکان قابل مدیریت خواند و افزود: عمل به وظایف دستگاه‌ها برای حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از پدیده جنگل‌خواری، کوه‌خواری، مهار آب‌های روان، جلوگیری از تعرض به حریم رودخانه‌ها و انجام تعهدهای پیش‌بینی شده برای جلوگیری از این حوادث بسیار مهم است؛ اما آنچه که امروز پیش‌روی جهانیان است تصویری زیبا از همت، وحدت، همدلی و شکوه حضور در صحنه از جای جای کشور برای حمایت همه‌جانبه از آسیب‌دیدگان حادثه اخیر است. مردم ، نیروهای مسلح و تا حدودی دستگاهها به وظایفشان در صحنه عمل کردند. اکنون مجلس و دولت میباید بی توقف به وظیفه و وعده های داده شده خود تا جبران کامل خسارتها و امنیت شرایط برای سکونت حادثه دیدگان، به تعهد انقلابی خود پایبند باشند.


این جمعیت معتقد است باید نویسندگان و اهالی هنر با مغتنم شمردن فرصت، روایت این همدلی شگفت را به زبان هنر ثبت و ضبط و بازنشر کنند تا نسل ما و نسل‌های آتی بتوانند تجربه عملی ایثار و جانبازی و رفتن به دل حادثه برای جلوگیری از خسارت حادثه‌دیدگان محاصره شده، حضور را با تمام وجود احساس و رگه‌هایی از فرهنگ ایثار و جانبازی دوره دفاع مقدس در این رزمایش جدید تجربه کنند.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با توجه به اعیاد ارزشمند شعبانیه، جوهره انقلاب اسلامی را رمق یافته از این ارزش‌ها برشمرد که امام راحل (ره) در قالب اسلام ناب محمدی و مکتب انقلابی خود، آن را به صحنه کشید.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان سرنگونی نظام ستمشاهی، تاسیس نظام جمهوری اسلامی، به انفعال کشیدن دو قطب سرمایه‌داری و مارکسیست و سربرآوردن اسلام ناب به عنوان قطب سوم قدرت جهانی و اکنون میدان‌داری جبهه مقاومت اسلامی در روزگار ما را از پیامدهای اتصال به ارزش‌های همیشه جاوید قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت دانستند و تاکید کردند:  ویژگی‌هایی چون کار و تلاش، پیشتازی، بصیرت، ولایتمداری، غافل نشدن از دشمن،  بی‌تفاوت نشدن در فراز و فرود حوادث و نگاه تمدنی به انقلاب راهی را پیش‌روی نسل‌های جدید قرار داد که اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب همان ارزش‌ها و روحیات فتح قله‌های جدیدتر را بشارت می‌دهد.
 در این جلسه همچنین تصریح شد: جانبازان در عهدی که با انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، همه شهیدان و ملت بزرگ ایران بسته‌اند تکلیف خود را در لحظه لحظه زمان و فراز و فرود حوادث حرکت در نقشه راه و منشور گام دوم مقام معظم رهبری می‌دانند و هویت و حیثیت اسلامی و انقلابی و جانبازی خود را در تحقق این منشور برمی‌شمارند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
همواره از سپاهی که از مردم و سرزمین ایران دفاع می کند، سپاس گزاریم
ولی از آن گروه قلیل که با تصمیمات نادرست و سوء مدیریت، منافع مردم و کشور را فدای اهداف شخصی خودشان می کنند، حمایت نمی کنیم .
سپاه باید صدای ناله های دل مردم را بشنود .
افراد دو تابعیتی از سپاه باید خارج شوند .
نباید در سپاه ایران مسئولینی دو تابعیتی باشند
همه کشورها در درجه اول منافع کشور خودشان و خواسته اکثریت مردم را در نظر می گیرند
اسلام زمانی گسترش می باید که مسئولین با مردم ایران رفتاری اسلامی و درست داشته باشند .
ولی هم اکنون تبعیض و بیعدالتی به اوج رسیده
مسلمان نماها فرزندان خود را برای مثلا گسترش اسلام به امریکا و کانادا و استرالیا می فرستند ! در کنار افراد بی حجاب زندگی می کنند و برای انها شرعی است !
و برای مردم ایران فقر و گرانی و ممنوعیت و محدودیت و....تجویز می کنند !
سپاه یک نیروی مردمی است و از متن مردم برآمده و همگی فرزند همین ملتند .
زمانی گوشت دم توپ بودند و فداکارانه در راه همین مرز وبوم جنگیدند. همان زمان عده ای که دم از ملیت و نژاد و ایران می زدند برای دور ماندن از آسیب های جنگ به دشمن و شیطان بزرگ پناه بردند و از آنجا به تخریب جبهه خودی به نفع دشمن هرکاری از دستشان برمی آمد کردند. حالا هم که جنگ تمام شده باز شده اند مرد میدان حرف و حرف و حرف و یاوه می بافند.
سپاه مردمیست و متن مردم هم یکدست نیستند و ممکن است انسان هایی با تفاوت های در میان آنان حضور داشته باشند و تعدادی هم آدم مشکل دار باشند ولی اصل و متن همان فرزندان نژاده این مرزو بومند از قبیل فارس و ترک و عرب و....
سپاه عزیز و دوست داشتنی و به اصطلاح مردمی الان سی سال است حقوق جانبازان را مطابق با ماده ۳۸ خدمات رسانی پرداخت نمیکند ،،،سپاه جانبازان و رزمندگان را فراموش کرد همین سپاه به اصطلاح مردمی مانع ماده ۳۸ جانبازان شده،،،همین سپاه مردمی زمانی که رزمندگان و جانبازان مراجعه میکنند تحویل نمیگیرند و بی احترامی میکنند،واقعیت این است سپاه زمانی که با بسیجیان جانباز خودش رفتار با احترام و تکریم ندارد تکلیفش مشخص است هفتاد درصد از رزمندگان و جانبازان دلشان از رفتار سپاه خون است ،،،،بله سپاه دیگه احتیاج به جانبازانی که پیر شدند ندارد و به همبن خاطر حقوق قانونی و شرعی جانبازان را زیر پایش له کرده است
دختر من اینگونه که شما میگید نیست سپاه حکم ماده 38 را زده اما مجری که همان بنیاد شهید است اجرا نمیکند در واقع سپاه وظیفه خودش را انجام داده است اما بنیاد شهید متاسفانه عمل نکرده
بسیج وجانباز داوطلب بسجی ,مانند دوبال برای سپاه عمل می کند چه در زمان جنگ وپسا جنگ .
سپاه قدرت ونفوذ همه جانبه دارد می تواندبه پاس خدمات بسیجیان زمان دفاع مقدس به یاری دوستان بسیجی خود,که الان کار افتاده خانه هستند امداد,وپوشش مادی ومعنوی کند .
چون در جنگ 8 ساله نیروی مردمی داوطلب(بسیج) بیشترین شهدا,ورزمنده,وجانباز ,را به انقلاب هدیه نمود .
چرا بایستی رزمند گان بیشترین زحمت را کشیده اند اما در مشکلات روزمره فعلی آسیب ببینند ودر فقر باشند .
در هیچ تجاوزی در دنیا مانند ایران نیروی داوطلب مردمی در بحرانها شرکت نکرده اند.

فراموششان نکنید.
فرمایشات امام ورهبری بهترین راه جهت ارج نهادن به رزمندگان وجانبازان است .
سپاه با اینکه در بسیاری جاها وظیفه ندارد اما جور سازمان های دیگر از جمله بنیاد را می کشد. یک دوره کوتاه در زمان جنگ یک بخش کوچک از سپاه (تعاون سپاه) مسئولیت رسیدگی به ایثارگران را برعهده داشت که الان خیلی ها حسرتش را می کشند و از خداشونه باز هم اداره ایثارگران به سپاه محول شود.
الان هم در جریان سیل می بینید که سپاه با بسیجش و البته ارتشی ها که آنها هم بسیجی و هستند و فرقی ندارند چطور این حادثه بی سابقه را کنترل کردند و مردم را هم خوب بسیج کردند.
ابتدای جنگ دو گروه از خارج از کشور وارد ایران شد :
- جوانان و مهندسین و خلبانان نخبه و عاشق ایران، که آمدند و تا پای جان در زمان جنگ دفاع کردند و بسیاری شهید شدند ، نمونه آن شهید بابایی .
- عرب های دو رگه که صدام آنها را اخراج کرد( غیر ایرانی ) ولی ذات عراقی داشتند

مردم خوزستان و لرستان از حضور نظامی غیر ایرانی های عراقی به دعوت سپاه ، راضی نیستند و بسیار خشمگین هستند .
واین یک رفتار غیر انسانی با مردم ایران است که با وجود این هم زخم و بدبختی ، یک زخم دیگر اضافه کردید .
دعوت کننده ها چه کسانی هستند ؟
ایا نیروی ایرانی به اندازه کافی نبوده ؟
مردم خوزستان بسیاریشون عرب هستند و بقیه شون هم اصلا" چنین دیدی که شما میگید رو ندارن و این نژاد پرستی ها از ذهن بیمار یک عده نژاد پرست سرچشمه میگیره در عراق هم ما خصوصا" در ایام اربعیین می بینیم که نگاه برادرانه نسبت به ایرانی ها دارن. اصلا" اگر درست نگاه کنی اونها هم ایرانی هستن و خیلی از کشورهای اطراف ما زمانی جزو ایران بودند. الان هم در داخل مرزهای ایران هر قوم و زبان و مذهبی زندگی میکنه ایرانی محسوب میشه و مردم کشورهای دیگر هم همسایه ، برادر و انسانند.
شما در این اوضاع سیل با چه هدفی اینطور ذهنیات رو طرح می کنی خجالت آوراست واقعا" خودتو خوب جای مردم جا میزنی نزن!
باید از مردم خوزستان نظر سنجی کرد تا ببنید ایا واقعا راضی هستند
پاسدار،،،یعنی،همه چی تمام$پاسداریعنی خارچشم دشمنان اسلام$پاسداریعنی سرباز بی چون وچرای ولایت$پاسداریعنی امین آزادیخواهان جهان$پاسداریعنی قرآن ناطق$پاسداریعنی همه ی خوبیهاوبه دورازهمه ی بدیها$$$(همه چی تمام)والسلام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi