شناسه خبر : 65190
جمعه 23 فروردين 1398 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگیان ایثارگر کرجی هدایای خود را تقدیم سیل زدگان کردند

فرهنگیان ایثارگر کرجی هدایای خود را تقدیم سیل زدگان کردند

به گزارش ایرنا،مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج روز پنجشنبه درآئین تجلیل از 25 فرهنگی جانباز و ایثارگر این ناحیه گفت : این حرکت ارزشمند به مناسبت اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز دراین ناحیه انجام شد.
ابراهیم فلاح نژاد در این برنامه از حضرت اباالفضل العباس (ع) به عنوان اسوه و الگوی وفاداری امت اسلام به ویژه جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی یاد کرد و سلحشوری پاسداران انقلاب اسلامی را بیانگر پیوند این نهاد مقدس با فرهنگ عاشورای حسینی دانست.
وی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، خاطرنشان کرد: همه ما امنیت کنونی کشور را مدیون جان بر کفانی هستیم که حافظ تمامیت این کشورند.
فلاح نژاد تصریح کرد: اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهانت به ملت 80 میلیونی ایران است و این ملت چنین اهانتی را نخواهد پذیرفت.
وی یادآورشد: کارکنان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به پاس همه دلاوری ها و زحمات پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی، تمام قد از این سبز پوشان و سروقامتان میهن اسلامی حمایت می کنند و همه با هم به پویش #من_سپاهی_هستم می پیوندند.
در این آیین شرکت کنندگان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و بار دیگز با امام ، شهدا و ولایت تجدید پیمان کردند.
** دیدار با خانواده سه جانباز
مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و بنیاد جانبازان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازبا خانواده سه جانباز گرانقدر دیدار کردند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران ،اظهار داشت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت .
وی بیان داشت: جانبازان،یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس و خاطبان گویای دوران دفاع مقدس دراین زمان هستند وگرامی داشت این عزیزان مایه سربلندی وافتخار ما می باشد.
وی یاد آورشد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است .
** ستاد بزرگداشت مقام و منزلت معلم
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج درچهارمین نشست ستاد بزرگداشت مقام و منزلت معلم در این ناحیه بر اجرای مطلوب برنامه های هفته معلم و تکریم جایگاه و شأن والای معلمان و فرهنگیان تاکید کرد.
ابراهیم فلاح نژاد از دست اندرکاران ستاد بزرگداشت مقام معلم در این ناحیه خواست کرد با برنامه ریزی و پیگیری فعالیت ها، برنامه هایی در خور شأن فرهنگیان متفاوت تر و بهتر از سال گذشته در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش محور توسعه در کشور است، اضافه کرد: معلم مهم ترین مولفه تعلیم و تربیت است که نقش اساسی را در این فرآیند عهده داراست.
وی گفت: ازهیچ فعالیتی در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگیان دریغ نخواهیم کرد.
آموزش و پرورش ناحیه سه کرج 100 هزار دانش آموز و فرهنگی دارد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi