شناسه خبر : 65204
شنبه 24 فروردين 1398 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاصله وعده‌های مسئولان با عمل آنها زیاد است

چرا طبق قانون و نامه ای که گرفته ایم بعد از بازنشستگی بازگشت به کار نمی شویم؟

- در صورت عدم تمکین دستگاه به اجرای قانون با شکایت از طریق کمیسیون ماده 16 اقدام کنید.

***

برادر بنده جانباز ۱۰ درصد هستم، چرا امتیاز آب و برق و گاز رایگان به اندازه یک واحد به من نمی دهند؟

-  با توجه به الحاق جانبازان زیر 25 درصد به تسهیلات مسکن ، محدودیتی برای استفاده جانبازان زیر 25 درصد از این تسهیلات وجود ندارد. پیگیری کنید.

***

موضوع کارت حکمت که قراربود تا پایان بهمن ماه بدست جانبازان برسد چه شد؟ آیا کارت یکسان سازی که به بچه های سپاه تعلق دارد به جانبازان هم می دهند؟
- ما وعده هایی را که مسئولین بنیاد در مصاحبه های خود اعلام می کنند را به اطلاع می رسانیم . متاسفانه گاهی فاصله وعده های مسئولین با عمل آن بسیار زیاد می شود . مجددا" پیگیری می کنیم.
کارت یکسان سازی باید به بسجیان  شهید و جانباز مشمول قانون حالت اشتغال از طریق سپاه اقدام شود . به صورت ناقص این امر اقدام شده ولی برای تحقق کامل آن باید پیگیری کنید.

 

***

من جانباز تازه وارد به این گروه هستم و بازنشسته ارتش ۲۰درصد و۱۰ درصد بنیاد سوال داشتم مبنی بر اینکه اگر از طریق بنیاد حالت اشتغال شوم حقوق ارتش قطع می شود؟

- حسب قانون شما نمی توانید از طریق بنیاد حالت اشتغال شوید. بازنشستگان نیروهای مسلح اگر ضایعات آنان در حد از کارافتادگی کلی باشد باید در سازمان متبوعه خود تقاضای حالت اشتغال کنند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi