شناسه خبر : 65241
شنبه 24 فروردين 1398 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم مدیر بنیاد مازندران از جانبازان قطع نخاعی

خبرنگار آریا در ساری گزارش داد:

تکریم استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران از جانبازان قطع نخاعی

تکریم استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران از جانبازان قطع نخاعی

خبرگزاری آریا- استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت روز جانباز از جانبازان قطع نخاعی استان دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان استاندار مازندران،هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،فرماندار و جمعی از مسئولین دستگاهها به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز و به پاس قدر شناسی از زحمات،فداکاری و مجاهدت جانبازان عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس،در مرکز امام علی(ع)از جانبازان عزیز قطع نخاعی استان دیدار و از مقام والای این اسطوره های صبر و پایداری تجلیل و سپاسگزاری کردند.   
استاندار مازندران در فضایی صمیمی و دوستانه بصورت حضوری و چهره به چهره با یادگاران هشت سال حماسه و ایثار به گفتگو پرداخت و مسائل و مشکلات مطرح شده توسط این عزیزان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدار گفت:همزمان با این دیدار،ائمه جمعه مازندران نیز در اکیپ های مختلف با محوریت بنیاد از جانبازان عزیز دلجویی و تجلیل به عمل می آورند.
مظلومی افزود:گردهمایی جانبازان و خانواده های آنان با ویژه برنامه های مختلف فرهنگی در 22 شهرستان مازندران برگزار می گردد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi