31 فروردين 1398/ ۱۵ شعبان ۱۴۴۰
شناسه خبر : 65244
1398,شنبه 24 فروردين17:14
اشتراک گذاری در:
عکس روز

افزایش استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیک


افزایش استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیک

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۱۸ درصدی مراجعات حضوری شده است.

افزایش استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیک

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «ایثار»؛ بهروز بزرگی با بیان اینکه برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران منجر به کاهش مراجعات حضوری و افزایش قابل توجه استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و ارتباطات تلفنی شده است، افزود: در راستای تکریم، تسهیل و تسریع در امر پاسخگویی به درخواست‌ها و خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری در سال ۹۷ اقدامات و برنامه‌های متعددی انجام پذیرفته است.

 وی گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بهبود ارائه خدمات در میز خدمت الکترونیکی، به‌روزرسانی بخش سؤالات متداول و بخش قوانین و مقررات سایت ایثار، تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت و کمیته بررسی خدمات به‌منظور شناسایی خدمات با قابلیت ارائه الکترونیکی، بهبود فضای فیزیکی میز خدمت در ستاد و استان‌ها، اطلاع‌رسانی و تهیه بروشور به‌منظور آگاهی بخشی از خدمات غیر حضوری، آموزش پرسنل ستادی و استانی به منظور ارتقاء کیفیت پاسخگویی و خدمت‌رسانی و پایش منظم عملکرد استان‌ها اشاره کرد.

 بزرگی کاهش مراجعه و افزایش پاسخگویی غیرحضوری در راستای استقرار دولت الکترونیک را از اهداف مهم این اداره برشمرد و افزود: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۱۸ درصدی مراجعات حضوری و افزایش ۶۲ درصدی بهره‌گیری ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و ۲۸ درصدی ارتباطات تلفنی در سال ۹۷ شد و امیدواریم در سال ۹۸ شاهد افزایش بیشتر خدمت‌رسانی غیرحضوری و کاهش مراجعات ایثارگران معزز باشیم.

 مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با ابراز تأسف از حادثه سیل اخیر و خسارت‌های وارده به برخی ایثارگران در این حادثه گفت: ایثارگران عزیزی که در سیل اخیر دچار خسارات شده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز هاتف شهرستان یا استان و یا تماس با شماره ۱۶۱۶ درخواست خود را برای بررسی خسارت ارائه کنند.

 بزرگی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مدیران کل و همکاران استانی که نهایت تلاش و همکاری را به منظور استقرار میز خدمت و پاسخگویی به درخواست‌های ایثارگران معزز داشته‌اند، افزود: با توجه به پایش و ارزیابی عملکرد هاتف استان‌ها که هر ماه بر اساس شاخص‌های مهم اخذ شده از سامانه سجایا و بررسی‌های مرکز هاتف انجام می‌پذیرد، استان‌های گیلان، همدان، ایلام، البرز و تهران بزرگ در سال ۹۷ دارای بهترین عملکرد و حائز رتبه‌های برتر در شاخص‌های مربوطه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.




ایثارگران     خدمات الکترونیک     استفاده     فاش نیوز                            




نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.