شناسه خبر : 65279
یکشنبه 25 فروردين 1398 , 16:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از جانبازان

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در مراسم تقدیر از جانبازان دفاع مقدس:

جانبازان شهدای زنده ای هستند که صبر و وفاداری بزرگ ترین خصیصه آنان است

جانبازان شهدای زنده ای هستند که صبر و وفاداری بزرگ ترین خصیصه آنان است
 

خبرگزاری آریا- رضا جلالی در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده مکرم شهدا و جانبازان،جانبازان را شهدای زنده ای دانست که صبر و وفاداری بزرگترین خصیصه آنان است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل امورایثارگران شهرداری تهران، رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز درگلزار شهدای بهشت زهرا انجام شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، به بیان خصایل اخلاقی ایشان پرداخت و اظهارداشت: القاب 17گانه ای بر جانباز کربلا نهاده شده که تمامی آنها از فضایل انسانی است و شاید در این میان بتوان مهمترین آن را وفادای عنوان کرد.
وی جانبازان را وفادارترین افراد به انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب شان و منزلت جانبازان را بسیاری والا توصیف نموده، آنچنان که به فرموده ایشان اجر جانبازی کمتر از شهادت نیست، این افراد به سبب تحمیل دردها روزی چند بار شهید می شوند و البته دراین میان درد انحراف از ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس برای آنان دردناک تر است.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد: امروز دشمن با صرف هزینه های هنگفت به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان از ارزشهای انقلاب اسلامی است و بر این اساس لزوم شناساندن الگوهای ایثار و فداکاری به این نسل که آینده ساز کشورند از ضرورتهایی است که کوچکترین قصور و کمترین بی توجهی به آن جبران ناپذیر خواهد بود.
جلالی جدیدتربن حربه و جنگ روانی دشمن بزرگ امریکا، علیه کشور را تروریسم خواندن سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه بزرگترین جریان ضد تروریسم بین الملل است و شهید حججی بارزترین نماد جنگ و مبارزه علیه تروریسم است.
وی تاکید کرد: اگر حضور نیروهای سپاه در عراق و سوریه نبود امروز جنگ با داعش در مرزهای آرام کشور صورت می پذیرفت و امنیت حاصل شده مرهون از خود گذشتگی و جانفشانی نیروهای نظامی کشور به ویژه سپاه پاسداران در سرکوبی سلفی ها, نوسلفی ها و تکفیر و داعش است.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در ادامه تعداد جانبازان ویلچری در کشور را 3000 نفر عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به بخشی از این افراد وظیفه ما در اداره کل ایثارگران است که البته امروز از جامعه هدف خود که ایثارگران شهرداری است گذشته و به جامعه شهروندی رسیده ایم.
جلالی در پایان خطاب به همسران و فرزندان جانباز و ایثارگر آنان را نماد صبر و استقامت عنوان کرد و اظهارداشت: این افراد زینب زمانه اند و امیدوارم فرهنگ غنی جانبازی و ایثاگری با نشر بیش از پیش ارزشهای دفاع مقدس وسعت یافته و پیاده سازی آن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب باشد.
در پایان این برنامه هریک از جانبازان ضمن تقدیر از مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به جهت خدمت رسانی و توجه روز افزون به خانواده شهدا و ایثارگر به بیان بخشی از خاطرات خود در جنگ تحمیلی پرداختند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi